Rosinfield
† In Memoriam
misschien niet en anders zal het niet heel veel schelen. Punt is meer dat het lekkerder rijdt en met hogere prestaties, zeker bij getunede motoren
Dure premium benzines rijden niet zuiniger - YouTube zeer leuk filmpje over benzine:winkie:
5th Gear - High Octane Fuels - YouTube voetjes op de .....
nog eentje Fifth Gear - series 15 episode 4, premium diesel test - YouTube
Toch kan het wel degelijk uitmaken.
In het verleden met mijn Toyota Picnic reed ik altijd 1 op 13.
Met Aral 100 reed ik 1 op 15,5
Altijd op langere afstanden overigens.
Verschilt dus echt per auto.
Zijn er al mensen met de 1.2 tsi dsg op bezoek geweest?
Dit "probleem" herken ik ook na de tuning. Zal ook snel een afspraak maken om het te laten verhelpen, voordat ik zeeziek wordtRon476 zei:Enig nadeel wat ik heb bemerkt is dat de CC dat zijdezachte voetje nog niet beheerst; op de CC (100, 110, 120, 130 km/h maakt niet uit) een tunnel uit (of bergje op denk ik) geeft hij telkens iets te veel, dan dus weer minder, dan weer iets te veel enz. totdat je weer op de vlakke weg zit. Er is mee te leven hoor, maar volgens Mark is dit weg te regelen, dus ik ga nog een keer terug voor de puntjes op de i.

De 121 pk/226 NM zijn naar beneden afgeronde waardes en is de JD-opgave
alleen onder de motorkap, op de achterkant alleen het bescheiden 86 pk TSI logo![]()
Het is niet mijn bedoeling om mensen bang te maken.
Maar ik las deze week in de Autoweek als het motorvermogen meer dan 20% afwijkt van het origineel aantal pk's. Je verplicht wordt je voertuig te laten herkeuren. 86 pk + 20% = 107.5 pk