Nabespreking JD-groepsactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sk_Hans

Forumguru
Op een Duitse site kwam ik de opmerking tegen dat het voordeel van de nieuwe Abt-box (AEC) zou zijn dat je die box mee kunt nemen naar een nieuwe auto. Zelfs een auto met een andere moter. De box moet dan wel voorzien worden van nieuwe software. Maar dat is veel goedkoper dan een geheel nieuwe box. Ik zal eens kijken of ik dat nog terug kan vinden. Of het in de praktijk echt handig is, is de vraag. Als je na vijf of zes jaar een nieuwe auto koopt, heeft die waarschijnlijk een motor die zoveel moderner is dat het toch net niet meer kan werken. Maar als je bijvoorbeeld na een schade een andere auto koopt, zou het misschien nog wel werken.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik neem zonder enige twijfel volgende keer exact dezelfde auto en die 1.2 tsi zal denk ik niet erg veranderen, vandaar.

Noord26

Forumguru
Goed gaat komen? Waarom wil je die woorden in mijn mond leggen? Dat lees ik nergens terug namelijk?

Skoody Boo

Actief lid
Nou ja, dat is wat ik er uit begrijp als jij zegt dat je wacht op beter weer en op dat de zomersloffen er weer onder liggen.

EdK

Forumguru
Je lult er wel over, maar je doet er niks mee. Wat is nou de strategie? Hoe langer je wacht, hoe minder lang je getuned kunt rondrijden. Terwijl de aanbieding toch niet groter zal worden naarmate je langer wacht.
Je moet hem als nieuwe eigenaar zelf natuurlijk wel eerst ff goed inrijden Skoody, en Noord heeft hem maar net.....

Noord26

Forumguru
Wat anderen suggereren en concluderen mag men zelf weten. Het zegt alleen een berg meer over de denkwijze van hunzelf voort komende uit de gemaakte conclusie. Grappig om te zien dat er gereageerd wordt door een ander op een bericht aan mij gericht, middels een quote, terwijl dat een pure aanname is en geen enkel raakvlak heeft met het antwoord wat ik reeds gegeven had. Lijkt wel een stamcafe..

Vind het fantastisch om te zien dat er momenteel een animo check lopende is! Er zijn genoeg leden erbij gekomen de afgelopen periode. Dat topic zal gestaag blijven groeien.

Ron467

Actief lid
OBD of kastje....
ik merk er eigenlijk niets meer van:grin:
je raakt er aan gewent dus.

Met een trabant kon je de afgelopen tijd ook driftent over de gladde wegen "scheuren".......
eigenlijk boeit het me niet meer zo, maar de fabia rijd lekker soepel en vlot en als ik de verbruikscijfers van de 63 kw fabia´s zie ben ik met 1:15 (over 60.000 km) best tevreden.
Als ik gemoedelijker wil rijden pak ik de camper, als ik vlotter wil pak ik de motor.
ik meld me af voor dit topic.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, je went er natuurlijk wel aan. Bij mij is de box er tussentijds een paar duizend km tussenuit geweest en hoewel de auto ook toen best lekker reed, was ik blij toen hij er weer in zat

VEEJAY

Forumguru
Hoe zit het eigenlijk met de isolatie/afdichting van zo'n doos ivm kortsluiting/defecten?

Als de doos namelijk vochtig/nat wordt van binnen kan ik me voorstellen dat het rijden juist minder prettig en soepel kan worden, dit is niet leuk als je even flink tekeer wil gaan.

Rosinfield

† In Memoriam
dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar ik denk dat het wel goed zit. Heb er inmiddels zo'n 25 000 km probleemloos mee gereden, door weer en wind

Hetzer

Forumguru
goed, de eerste jD actie is alweer een tijdje geleden.
Vandaar dat dit nabespreek draadje op slot gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan