Momentsleutel bij Aldi

Joske

Forumguru
zwijgt stil.. liep daarnet nog in Hulst rond, moest namelijk een Kialapunt gaan bezoeken (@Desperado ;) ;) ) en ik voel me daar steeds op mijn gemak. :)

juist dat autorijden é, moest dat niet zo duur zijn, was ik al geëmigreerd :D
 

Neptukker

Forumguru
Gisteren bij een Aldi in Enschede geweest (Deurningerstraat). Daar lagen er nog een stuk of 5 momentsleutels dus ze zijn er nog voor de liefhebbers.
 

EdK

Forumguru
tsja haastige spoed is zelden goed maar voor die extra 6 eurie kon je hem nu wel eerder gebruiken natuurlijk
 

EdK

Forumguru
Dan heb je nog tot zaterdag om het nut van die 6 eurie eruit te halen en met een beter gevoel zaterdag naar de Lidl gestuurd worden door je vrouw met een lijstje met boodschappen...
 

EdK

Forumguru
Het voorjaar komt er weer aan bij de Aldi en de Lidl en dus ook de auto gerelateerde dingen voor onderhoud en opslag.

Even een lijstje van Lidl en Aldi met hun aankomende aanbiedingen:

Vanaf 17 Maart bij Lidl:

Velgenboom met hoes bandenspanningtester voor € 14,99
2 Assteunen 3 hoogte's verstelbaar 2000Kg draagvermogen € 11,99
Hydraulische krik met wieltjes draagvermogen 2000Kg € 22,99
De gerenomeerde momentsleutel voor nu € 18,99
Wieldopsets 13 tm 15 inch chroom of zwart € 12,99

Vanaf 15 maart bij de Aldi:

Elektrische schaarkrik 12V met afstandsbediening 2000Kg draagvermogen € 49,99
autokrik met wieltjes 2000Kg met 2 assteunen verstelbaar in koffer € 39,99
Dopsleutelset 95 delig € 49,99
Uitlaatsierstukken RVS diverse diameters € 9,99
Autoschoonmaakset 4 delig € 7,99

Voor meer info bezoek de website van de Aldi of de Lidl om te zien wat het is en of t wat voor jou is of niet


Morgen Heren en dames is het 15 Maart en dus de ALDI koopjes die de bakken ingaat
EN je bent nu gewaarschuwd dus niet zeuren als het er maandag niet meer is ....
 

BcB

Forumguru
Nog een momentsleutel en een velgenboom kunnen scoren, er lag nog genoeg. Bedankt voor de tip EdK!
 

Kiswum

Forumguru
Mocht je ze nog nodig hebben, in Eindhoven heb ik nog een hoop assteunen en volgens mij ook momentsleutels gezien bij de Lidl
 

Cordoba

Forumguru
Die assteunen heb ik vorig jaar ofzo meegenomen bij de Lidl: was opruiming van de aanbiedingen, en ging nog eens een extra bedrag van de actieprijs af.

Deze week even kijken naar de Makita accuboor bij de Aldi, maar geen mens wist welk koppel het apparaat kon leveren. Uiteindelijk via google het antwoord gevonden: 30 Nm, dus van afgezien (verschil met de 25 Nm van apparaat dat ik nu heb, is te klein om daar 149 euro voor neer te tellen). Ik gebruik het apparaat vooral om met een polijstkegel het plaatwerk onder de deurgrepen te polijsten, maar wil wat meer koppel om soepeler te kunnen werken.
 
Bovenaan Onderaan