Modelwijzigingen 2011?

Klaasje

Forumguru
Gerard had ook storm blue en ging zelfs eerder in produktie, maar moest de kleur aanpassen.
Ben ik dus waarschijnlijk nog 1 van de gelukkigen :-)
 

alki

Nieuw lid
Echt vind het zo raar dat ze pas na 3 maanden een nieuw kleur blauw in productie kunnen nemen. Nu ben ik op de uni blauw aangewezen ivm bedrijfskleuren.
 

Klaasje

Forumguru
of nog 3 maanden doorrijden :-) Je moet dus vanuit jouw werk een blauwe bestellen ?
Ik heb gewoon geluk gehad, want anderen die eerder dan mij hadden besteld, konden geen Storm Bleu meer krijgen.
Die van mij komt deze of vlg week, dus laat me ook verrassen. Hij is besteld als Storm Blue, dus neem aan dat die kleur dan ook komt :-)
 

alki

Nieuw lid
Het probleem is dat de huidige uit de lease moet, qua lease tijd en km's. Als t aan mij lag had ik wel gewacht
 

bert2

Lid
Vandaag gebeld door de dealer. Aqua Blue wordt Platin Grey (Superb) dus ik moet een andere kleur kiezen. Vanaf productieweek 28 gaat modellenjaar 2012 in. Andere verschillen ten opzichte
van modellenjaar 2011 zijn minimaal: andere antenne, ander symbooltje voor het lampje handrem en meer talen (o.a. NL) in de display.
 

hemi24

Forumguru
Met AndrehJ eens, tot dusver is het altijd nog KW22 geweest.
Ik verwacht dat de dealer even twee dingen door elkaar heeft gehaald, want ik gok dat week 28 de productieweek is als je nu besteld...
 

bert2

Lid
Correct. Vanaf week 22 wordt het modellenjaar 2012 maar Aqua Blue is dan al niet meer te leveren. In week 28 komt dan Platin Grey daarvoor in de plaats. De productieweek is nog niet bekend maar zal naar ik verwacht na week 28 liggen. Hoop alleen niet dat het dan nog veel later wordt.
 

Klaasje

Forumguru
volgens mij pas over 3 maanden. In ieder geval is mijn nieuwe Octavia vandaag gearriveerd. 1 van de laatste in Storm Blue :-)
 
3 maanden nog ? mmm dan kom ik in tijdnood met bestellen ben ik bang... Nou ja mocht er iemand een goede foto van een skoda in de kleur Lava Blue hebben/zien, just let me know :)
 

hemi24

Forumguru
Nou, op de Oostenrijkse site staat Lava Blue:

frontL.jpg


Persoonlijk ben ik er nog niet echt kapot van...
... zeker niet als ik m'n eigen Storm Blue ernaast zet...
 

Klaasje

Forumguru
mhh is inderdaad ook niet mijn ding, die kleur. Gisteren mijn nieuwe bekeken in kleur Storm Blue. Dat vind ik dan veel beter uitzien
Alhoewel op een plaatje beoordelen !!
Je zou die kleur in real live moeten zien
 

CharlesTucker

Forumguru
Smaken verschillen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het (voor zover je het van een plaatje kunt beoordelen) wel mooi vind.
 
Bovenaan Onderaan