Modelwijzigingen 2011?

G

Guest1

@Hemi; daarmee bedoel je dat de versie met BT module een langere antenne heeft? Ik heb in ieder geval geen BT module en heb de korte antenne. Ziet er prima uit, in ieder geval niet zo lange spriet op het dak. Heb overigens geen netje tegen het middenconsole (om eerlijk te zijn zie ik het nu niet echt)
 
Ik heb een Elegance BL mét Bluetooth af fabriek én een korte dikke antenne af fabriek en ja, ook zit er een andere pookknop in.

Groet,

Jurgen
 
Ik lees hier dat de pook gewijzigd is, maar kan iemand bevestigen of dat ook voor de DSG pook geldt? Ik zag dat deze oa bij de Golf is gewijzigd, en persoonlijk vind ik die nieuwe iets mooier dan de oude brede:
new-2011-volkswagen-golf-4drhbdsgtdihatchback-8180-6646347-23-640.jpg
Ik ben benieuwd, ik moet nog 1,5 week wachten voordat ik het zelf kan aanschouwen ;)
 

jemo

Lid
Ik hoop dat ik ook deze pook in mijn O2 combi ebl 1.2tsi dsg ga krijgen. Vorige week is mijn auto van de band gerold als het goed is...
 

gerco-monique

Nieuw lid
Ik zou het leuk vinden om even een foto van de nieuwe pook te zien.
Via google zijn tig modellen dsg-pookknoppen te vinden, maar slechts 1 type (in 2 kleurstellingen) icm de octavia.
 
Ik ben net even wezen kijken bij de dealer naar mijn nieuwe auto. (O2 Combi 1.2TSI Elegance business) en deze heeft gewoon de "oude" automaat pook. Zonnebrilhouder wel bekleed. Bakje linksonder naast het stuur niet. Verder viel mij op dat de tunnel hoger bekleed was met stof. Voorheen was dat plastic, maar is dus nu stof. En dus geen netje aan de linker kant.
 

andrehj

Forumguru
Van de Superb weet ik wel dat deze kleur niet meer besteld kan worden. Hoe het met de Octavia zit weet ik niet, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen.
 

hemi24

Forumguru
In de configurator van skoda.at en skoda.de is de Storm Blue ook van het toneel verdwenen...

Jammer, heb een paar keer een S2C met de chromen raamomranding gezien en dat was wel een heel mooie verschijning!!!
 

Gerard1974

Nieuw lid
Balen. Ik stond op het punt Storm Blue te bestellen. Deze kleur wordt vervangen door Lava Blue.
Alleen niemand heeft die kleur al gezien. Schijnt in Genève te hebben gestaan. heeft iemand foto's?
Ga nu waarschijnlijk voor Satin Grey
 

Klaasje

Forumguru
Ik heb nog gewoon Storm blue kunnen bestellen, dus zolang het in nederland nog kan, grijp je kans
 
Ik heb 2 weken geleden mijn Octavia Storm Blue mogen ontvangen.
De dealer prijste mij gelukkig omdat deze kleur er inderdaad uitgaat. Wanneer precies weet ik niet, maar ik dacht te begrijpen dat je nog een maand of 2 hebt om te bestellen. Ik zou snel bellen als ik jou was!
 

hemi24

Forumguru
Zal naar alle waarschijnlijkheid met ingang van modeljaar 2012 zo rond kalenderweek 22 worden vervangen door een andere kleur..?
 
Bovenaan Onderaan