Modelwijzigingen 2011?

Ik ben alle modellen op de skoda.nl site langsgelopen in de kleur lava blue, maar ze zijn allemaal zo donker als die hierboven...
 

gunther

Nieuw lid
Heb zelf ondervonden dat het aanbod kleuren heel verschillend is in Nederland tegenover bij ons in Belgie (vb : nederland 15 kleuren en belgie 10)
 

Skodadude

Actief lid
Skoda Center Utrecht (en waarschijnlijk ook de andere dealers) heeft een gespoten staal op een licht gebogen plaat van ongeveer 10 x 30 cm.
Lava Blue is wel een metallic lak.
 
Ik had PON gemaild, met wanneer deze kleur te bezichtigen is bij een dealer. Ik kreeg toch vrij snel een mailtje terug dat mijn dealer in Zoetermeer een staaltje zou hebben liggen. Ik daar een paar dagen later (afgelopen zaterdag) heengeweest. En helaas. hij had deze (nog) niet...
 
Bij S-Point in Amsterdam hebben ze het staaltje ook al. Ziet er best aardig uit dat Lava Blue, maar zal niet mijn kleur worden.

Over ongeveer 6 a 7 weken komen er bij deze dealer een Fabia, een Octavia en een Superb in de kleur Lava Blue binnen, werd mij verteld.
 

Bakkertje

Forumguru
Is er inmiddels al iemand die een foto heeft van een lava blue auto (bij voorkeur een S2)?
Voor m'n nieuwe auto zit ik nog te dubben tussen zwart, platin grey en lava blue. Op zich lijkt me lava blue best mooi, maar het is wat lastig om van het staalje een hele auto te verbeelden..
Google heeft me ook nog niet echt geholpen met het vinden van een lava blue foto..
 

Bakkertje

Forumguru
Heeft er toevallig al iemand een lava blue skoda staalje naast een night blue staaltje van VW gehouden? Dit zijn volgens mij redelijk dezelfde kleuren...?
 
Bovenaan Onderaan