Modelwijzigingen 2011?

alki

Nieuw lid
Sinds 2 weken niet meer leverbaar storm blue. Nieuwe kleur blauw komt pas over 3 maanden..
Gebeld geworden door dealer vorige week
 
@Alki: mijne Storm Blue octavia werd in week 9 geproduceerd (besteld week 1, en in mijn bezit sinds vrijdag)
 

Klaasje

Forumguru
ik heb wk5 besteld en levertijd is 15-20 weken
dus ik verwacht hem uiterlijk wk25. Dan loopt toevallig ook lease van mijn huidige octavia af.

Storm Blue kon inwk5 gelukkig nog besteld worden :-)
Officieel heb ik van de dealer nog geen leverdatum gekregen omdat ze hem niet eerder mogen uitleveren voor wk25, dus....
Voor hetzelfde geld staat ie binnenkort bij de dealer stof te happen
 

Klaasje

Forumguru
Als het niet meer mogelijk was dan hadden ze het wel vermeld denk ik.
Als het niet de juiste kleur mocht zijn heb ik reden om te wijgeren.
Misschien is nieuwe kleur blauw wel mooier.

Jij had hem ook kunnen wijgeren. Niet geleverd wat je besteld hebt :-)

in ieder geval zullen we het wel zien.
Die 1.6 rijdt toch ook wel aardig denk ik of niet ??
 

hemi24

Forumguru
Als de oude niet meer geproduceert wordt kun je weigeren, maar dan kom je ook nergens!

Mijn 1.6 TDI gaat binnenkort voor de 90k service, maar nog altijd ben ik er geen fan van...
 

Klaasje

Forumguru
was vandaag bij delear voor onderhoud huidige
produktieweek is 18 en kleur is gelukkig gewoon Storm Blue.
Wordt tot wk20 nog geproduceerd daarna word thet lava blue
 

Gerard1974

Nieuw lid
Ik zou even dubbelchecken. Wie is je dealer. Ik werd donderdag gebeld door Skoda Center Utrecht. Mijn O2 die in week 16 gepland staat kan toch niet in storm blue. Fabriek belde daarover. Of ik dus even snel een andere kleur kon kiezen. Anders ging hij uit de productie. Alle info verliep via Pon trouwens.

Iemand lava blue al gevonden?
 

Klaasje

Forumguru
Ik heb met hem in systeem gechecked en stond productieweek 18 Kleur Storm Blue.
Heeft het ook nog invloed op welke model je hebt gekozen ??
Ik heb Combi 1.2 tsi DSG
 

Gerard1974

Nieuw lid
Ik heb met hem in systeem gechecked en stond productieweek 18 Kleur Storm Blue.
Heeft het ook nog invloed op welke model je hebt gekozen ??
Ik heb Combi 1.2 tsi DSG

Ik heb een Ambition businessline handgeschakeld. Bijzonder. Ik heb net de kleur gewijzigd in Satin Grey. Toch nog maar een dubbelcheck doen.
 

Klaasje

Forumguru
Heb het dealer net laten checken en hij staat nog altijd geplanned wk18 kleur Storm Blue.
Anders ga ik wel voor anthraciet of gewoon maar weer zwart, maar voor nu ga ik er dan nog maar vanuit
dat het Storm Blue wordt. Wil evt ook wel wachten op lava blue. Weet alleen nog niet hoe dat eruit ziet.
Ik hou jullie op de hoogte. Ik had eerst ook Satin grey maar viel me in licht toch iets tegen, maar ja dat is ieder zijn eigen smaak
 

Klaasje

Forumguru
kom nu net van de dealer af en auto komt volgende week. Is nu op transport en de kleur jawel gewoon Storm Blue.
Heeft dan wellicht toch met model en uitvoering te maken denk ik
 
Bovenaan Onderaan