Mijn Skoda Superb II

larsy

Forumguru
Het zit ook wel zo =>
hoe snel hem weg moet .

-Als je hem nu nog gebruikt tot hem verkocht is .(dan kan je u tijd nemen)
-Of staat i op de stoep te niksen .
 

casejunky

Forumguru
Uiteindelijk verkoop (particulier) zal tussen de €6.000 en €7.500 liggen. De twindoors zijn wat minder gewild t.o.v. de combi.
Wil me er verder niet mee bemoeien maar voor een twindoor is 7500 best wel ver gezocht.... Ik kocht de mijne met 134dkm ruim 4 jaar geleden voor 8500. En niet lullig bedoeld het is de zelfde uitvoering en net zo netjes maar deze auto's zijn nu amper nog 5500 in verkoop... Je moet echt een liefhebber vinden die er meer voor wilt geven. Zit al anderhalf jaar in hetzelfde schuitje, zo erg al dat ik besloten heb het ding op te rijden.
 

oco1979

Forumguru
prijzen van superb 2 zijn zo laag,dat ik na 5 jaar ga beslissen om verder te rijden ipv in te ruilen voor iets anders.
 

JeSko

Forumguru
Bizar, ik had mijne in NL moeten kopen, hier in BE zijn ze echt niet zo laag als in NL. Ik vraag me af hoeveel mijn S2 in NL zou moeten kosten.

Edit: @oco1979

Jij bent Belg zie ik nu, hoezo zijn de prijzen van de S2 hier zo laag? De S2 draaide nieuw rond de 30.000, afhankelijk van uitvoering en opties, die gaan hier 2dehands toch nog steeds tussen minimum 6000 ( veel km's vaak matig uitgerust ) en 15.000 ( weinig km's en vaak goed uitgerust ). Van een auto van minimaal 5 jaar oud en maximaal 11 jaar oud die nieuw "maar" 30 k gekost heeft kan je natuurlijk geen 20k meer maken.
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
inderdaad een belg.

prijzen verkoop of inruil is nog een verschil.

we zien wel,jaar is nog niet te einde.
 

JeSko

Forumguru
@oco1979

Och god sorry ik las erover :banghead: ik dacht dat het om verkoop ging. Inruil ga je niks krijgen nee, Euro 5 diesel is in inruil niks meer waard door die k*t LEZ zones die NIET eens werken. Allemaal geldklopperij en om de mensen nieuwe auto's te laten kopen. Mensen als jij zijn daar dan de dupe van. Maar tweedehands is er voor jouw Sup zeker nog markt hoor, is gewoon een slechte tijd nu met dat Corona gedoe.
 

oco1979

Forumguru
niet erg,meestal doe ik inruil.
Euro 4 diesel en minder in sloopgeld geworden,waarbij sommige euro 4 in pracht staat zijn.
Euro 5 diesel zal volgen.
Die LEZ,die totaal geen nut hebben.
Zie nu wel met corona,minder wagens op de weg en meting tonen aan dat het niet beter is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Octavia32

Forumguru
Beste leden, ik heb jullie advies nodig... Heel misschien ben ik genoodzaakt een andere auto aan te schaffen en gaat deze helaas weg. (meer trekkracht nodig ivm boot)
Nu vroeg ik mij af wat een reeële prijs is, mocht ik hem met pijn in mijn hart te koop zetten.

Zoals sommige misschien weten is deze Superb van Berend geweest en perfect onderhouden. Ook door mij is het onderhoud bij dezelfde garage gedaan, namelijk Vruggink.

Het gaat om een 1.8 TSI 2009
163.000 km op teller
Bij 68.000 een nieuw blok gekregen bij Vruggink, dus geen olieverbruik
elegance buisness line
Volledig leer zwart
Sound system
Zonwering in de deuren
Memory functie in de stoelen
Zeer uitgebreide maxidot
Altijd goed dealer onderhouden.
Staat op 4 zo goed als nieuwe 19 inch banden
Ruim 220 pk, zie uitdraai topic Berend.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/berend-zijn-supo.23609/page-4

Zal morgen even foto's toevoegen....

Dat wordt dus een diesel als 385nm niet genoeg is.
Heb je een zwaardere boot


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan