Mijn Skoda Superb II

ramniv

Senior Member
Volgende week gaat de Superb naar de wrapper en wil ik de "houten" sierlijsten binnenin laten wrappen. Nu nog even bedenken welke kleur.
Nog tips?
 

ramniv

Senior Member
Rvs look behoort tot de opties. Ik zat eerst te denken aan matzwart, maar aangezien ik ook zwart lederen bekleding heb, ben ik bang dat dit erg donker wordt.
Nog meer ideeën? Op internet kom ik vooral carbon look tegen, leek me eerst niks maar breekt wel een beetje de boel.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach verkering gehad met meiske uit die buurt, gingen we uit bij dieke van de kroesweg
kom je daar bij de gadderobe en word er een bedrag voor 2 jassen genoemd...
Nog maar een keer gevraagd en uiteindelijk 10 gulden gegeven, toen ik er 6 terug kreeg wist ik dat hij 4 gulden zei.

En daar moet ik jalourse op zijn?? zo'n taalgebrek ??:deuk::deuk::deuk:
 

Rallye

Forumguru
Hoewel we nu wel ver :ot: raken: Dieka van de Kruusweg is in Markelo en dus Twente, niet de Liemers en ook niet de Achterhoek. In dit deel van de Achterhoek ging je uit bij de Radstake........

Ter illustratie: om de fysieke afstand tussen beide uitgaansgelegenheden te overbruggen kost net zoveel tijd als om van Amsterdam naar Utrecht te rijden. De geestelijke afstand is groter........

Terug on topic: de sierlijsten binnen in mat alu wrappen staat misschien ook goed bij de zwarte bekleding. Echt zwart is inderdaadteveel van het goede, maar carbon-motief zou ook mooi kunnen staan. In mijn RS vind ik dat ook mooi.
 

ramniv

Senior Member
Nog even een vraagje wat betreft de achterklep. Is het zo dat wanneer ik op het middelste knopje van de afstandsbediening druk hij alleen ontgrendeld, of zou hij ook open moeten gaan? Bij mij ontgrendeld hij alleen.....
 

brepus13

Forumguru
Normaal gesproken ontgrendeld hij alleen tenzij je een automatische klep hebt maar die was volgens mij toen nog niet leverbaar op jouw sup...
 

oco1979

Forumguru
Normaal gesproken ontgrendeld hij alleen tenzij je een automatische klep hebt maar die was volgens mij toen nog niet leverbaar op jouw sup...

Vermoed dat het een optie was,mijne S2 is het niet aanwezig.
Gezien bij obdeleven dat je deze kan activeren,als je tenminste elektrische kofferklept hebt.
 

MaxN

Donateur
Als je alleen een "normale" achterklep hebt ontgrendeld deze alleen, met extra veren kan je deze wel forceren te openen.
Maar de extra veren van mij doen het minder in deze kou.
 

eriktv

Forumguru
Als je een elektrische achterklep hebt (en dat had je vast gemerkt, want dan kun je hem niet handmatig opendoen) dan open je deze door het middelste knopje 2 sec ingedrukt te houden.
 

ramniv

Senior Member
Hoort hij dan helemaal open te gaan of alleen te ontgrendelen. Op dit moment ontgrendelt hij alleen maar....
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Bij mijn vorige Octavia’s ontgrendelde de klep en sprong een klein stukje open. Ervan uitgaande dat het de vragensteller gaat om helemaal openen in plaats van een klein stukje openspringen: hoe moet een klep openen als hij geen elektrische bediening heeft? Kortom: alleen de elektrische klep gaat helemaal open als je op de middelste knop van de sleutel drukt. Een gewone klep ontgrendelt (met een t ;)) en springt iets uit het slot.
 

VAG-man

Forumguru
Hoort hij dan helemaal open te gaan of alleen te ontgrendelen. Op dit moment ontgrendelt hij alleen maar....

Hij hoort alleen te ontgrendelen.
Als je aan de onderzijde van de klep geen sluitknop hebt dan heb je geen elektrische achterklep. Dit was volgens mij toen ook al een optie op een S2.
 
Bovenaan Onderaan