Mijn Skoda Superb II

ramniv

Senior Member
Hoi allemaal,

na een hoop vragen gesteld te hebben op dit leuke forum, wil ik graag mijn "nieuwe" en voor jullie oude bekende Skoda Superb laten zien. Ik heb deze na een prettig contact overgenomen van een forumlid. Ik ben er erg blij mee en zal denk ik nog regelmatig gebruik maken van dit forum om vragen te stellen/informatie in te winnen. Tevens zal ik hier bijhouden wanneer er veranderingen worden gedaan aan de auto.

Het is een 1.8 tsi Elegance bns.
Hij heeft 148.00 gelopen.

IMG_6138.jpg
 

bobbl

Forumguru
Mooie auto, veel plezier ermee, en mss komen we elkaar nog eens tegen in de mooie Achterhoek!
 

ramniv

Senior Member
Dat zou gezellig zijn, in welke regio van de Achterhoek is jouw mooie Skoda te bewonderen en jijzelf natuurlijk :-)
 

Rallye

Forumguru
@ramniv Ik vermeld mijn woonplaats niet op fora, dus hou het bij “de Achterhoek”. Ik herkende jouw woonplaats als ook in dit mooie gebied. Veel plezier met de auto!
 

Kempes

Forumguru
Heel strikt gezien de verkeerde kant van het water en dus geen Achterhoek waar de superb woont...of ligt de grens met de Liemers ergens anders?
 

Rallye

Forumguru
Ik ben ook import, maar volgens mij ligt de grens tussen Achterhoek en Liemers bij de Oude IJssel. Dan lijkt het bij ramniv goed te gaan.....
 

ramniv

Senior Member
Eergister een kleine upgrade/update gedaan. Heb er een Dashcam inzitten nu. Blackvue 900. Ik kon thuis niet zo goed uitleggen waarom, behalve dat ik het leuk vind. Vanaf de bestuurdersstoel zit hij mooi achter de spiegel.

IMG_6639.jpg
 

RoyK

Senior Member
Ik ben ook import, maar volgens mij ligt de grens tussen Achterhoek en Liemers bij de Oude IJssel. Dan lijkt het bij ramniv goed te gaan.....

Klopt,hier in de Achterhoek zeggen we, "aj sprekt van Gi-j, dan kump 'e van 'over de bekke. :D
Lees= Liemers.
Welkom medeachterhoeker, mooie Superb :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan