Mijn Skoda Superb II

Octavia32

Forumguru
Dit is vast niet gedaan door één van de door hier aanbevolen tuners of is er meer gebeurt dan software aanpassing?

Nee het werkte gewoon altijd al, midden knop vast houden op de afstandsbediening en plop de klep gaat open.

Voor de duidelijkheid het is het sedandeel dat open gaat waar ook de servo sluiting opzit .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

VAG-man

Forumguru
Wat houdt die katmodificatie in? Normaal zit je bij tuning stage 1 rond de 200pk. Heeft die katmodificatie geen invloed op de APK?
 

s-line

Forumguru
Nee heeft geen invloed, alleen heel ff bij koude start heeft hij wat meer uitstoot. Die kat zorgt alleen maar dat de motor en katalysator eerder op temperatuur komt. Maar houdt ook veel vermogen tegen
 

VAG-man

Forumguru
30-40pk is veel voor alleen een katmodificatie. Ik dacht dat een kat 10 tot 15pk kostte.
Dat de motor snel op temperatuur komt is erg fijn. Bij mij huidige Audi A2 TDI duurt dat ruim 20km!
Ik ga dit jaar mijn S2 ook laten tunen en zal ook een katmodificatie overwegen.
Ik neem aan dat ze de kat leegmaken?
 

casejunky

Forumguru
Nog even een vraagje wat betreft de achterklep. Is het zo dat wanneer ik op het middelste knopje van de afstandsbediening druk hij alleen ontgrendeld, of zou hij ook open moeten gaan? Bij mij ontgrendeld hij alleen.....
Even wat misverstanden te voorkomen

Die klep gaat wel automatisch omhoog, bij alle superb 3t4. Enkel beneden de 10 graden heeft die er gewoon moeite mee.

De mijne doet het in de winter ook niet maar wanneer het warmer word wel
 

CDK

Forumguru
Even wat misverstanden te voorkomen

Die klep gaat wel automatisch omhoog, bij alle superb 3t4. Enkel beneden de 10 graden heeft die er gewoon moeite mee.

De mijne doet het in de winter ook niet maar wanneer het warmer word wel

Correct :jaja: mijn 2 S2’s hadden dat ook.
 

ramniv

Senior Member
Dan wacht ik even tot het warmere weer om te kijken of hij het dan wel doet. Anders de garage maar eens vragen.
 

s-line

Forumguru
30-40pk is veel voor alleen een katmodificatie. Ik dacht dat een kat 10 tot 15pk kostte.
Dat de motor snel op temperatuur komt is erg fijn. Bij mij huidige Audi A2 TDI duurt dat ruim 20km!
Ik ga dit jaar mijn S2 ook laten tunen en zal ook een katmodificatie overwegen.
Ik neem aan dat ze de kat leegmaken?
10/15pk is inderdaad wel de Max volgens mij. Ze halen de steen eruit zeg maar waardoor de flow beter word en hij er van de buitenkant gewoon standaard uitziet.
 
Bovenaan Onderaan