Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

Spector

Forumguru
Das inderdaad geluk hebben. Ik had al hetzelfde probleem met de Leon FR, toen een setje 17' RS velgen aangeschaft en deze zitten nu onder de Octavia met 225x45 winterrubber. Eigenlijk ook geen gezicht, maar voor de winter moet het maar :)

SteefvH

Senior Member
Das inderdaad geluk hebben. Ik had al hetzelfde probleem met de Leon FR, toen een setje 17' RS velgen aangeschaft en deze zitten nu onder de Octavia met 225x45 winterrubber. Eigenlijk ook geen gezicht, maar voor de winter moet het maar :)

Nou ik heb die van jou zien staan hoor van het weekend onder zijn wintersloffen, ziet er net zo zielig uit als bij mij!

Spector

Forumguru
haha, ach het is maar voor een paar maandjes. Voor mijn werk nog regelmatig in Duitsland en voor de wintersport ook een must, dus het moet maar :)

roeland

Senior Member
Mooie wagen

Ennuh hier nog een MFér ;)

Stappen al die MFérs nou naar een octavia RS ;), toevallig heb ik na 4 jaar een Octavia HB 2.0 elegance te hebben gehad een maandje terug ook een combi RS aangeschaft.

grt

Spector

Forumguru
In de straat of rijdend?? en heb ik dan niet op zitten letten :pardon:

@roeland de extra pk's en snelheid blijven toch trekken hè, motor is voor mij puur voor erbij overigens

SteefvH

Senior Member
@roeland tof man leuk om te lezen dat er meer mensen van MF zijn en ook Skoda rijden en dit dan toevallig ook nog eens RS'jes zijn.

@Spector ik zag je rijdend bij Shell Akkers en ik was ook in die blauwe auto dus het had op kunnen vallen. En de motor is ook puur voor erbij hier. Woon werk verkeer doe ik altijd met de auto maar ik moet wel zeggen dat ik motor niet kan missen. Afgelopen jaar maar 2000 km gereden maar dit jaar staat er wel weer een aardige upgrade voor de deur voor de soes.

roeland

Senior Member
Motor is voor mij ook voor erbij, meeste km's doe ik met leasemobiel de Skoda is meer voor de vrouw ;) en voor mij wat extra fun naast de motor.

Ik heb een zwarte combi om wat minder opgevallen ;) dus val een beetje buiten de boot, en heb geen 18" maargoed heb dan ook een minder zware motor dus dan klopt het allemaal weer hahahah

CGO

Lid
Mooi wagen en ook ik ben werkzaam in de Rotterdamse haven.....heb zelf ook 24 jaar in zwartewaal gewoond...en mij Oudere broer "hetzer" woont er nog...
ik zal je wel een keer spotte!!!!

chris

SteefvH

Senior Member
Mooi wagen en ook ik ben werkzaam in de Rotterdamse haven.....heb zelf ook 24 jaar in zwartewaal gewoond...en mij Oudere broer "hetzer" woont er nog...
ik zal je wel een keer spotte!!!!

chris

Haha geinig dat zo'n klein dorpje aardig bekent is op dit forum. Ik woon er pas 2 jaar samen met me vriendin dus zoveel mensen ken ik hier nog niet? Toevallig ook in de containers?

CGO

Lid
Haha geinig dat zo'n klein dorpje aardig bekent is op dit forum. Ik woon er pas 2 jaar samen met me vriendin dus zoveel mensen ken ik hier nog niet? Toevallig ook in de containers?
Ja inderdaad ben Lead engineer op een Container terminal op de 2de maasvlakte!!

SteefvH

Senior Member
Ten eerste iedereen die dit volgt, de beste wensen en veilige kilometers voor 2014! Sinds gisteren wat problemen met de Skoda gehad. Een bobine heeft geen goede start gehad in 2014, het airbag lampje is gaan branden en de parkeersensoren leven een eigen leven. Vandaag even langs de garage geweest en alles valt nog onder garantie. Bobine vervangen, stekker van de airbag ingespoten en van de parkeersensoren ook even schoongemaakt. Hopelijk verloopt de rest van 2014 beter!

Wel iets nieuws gekocht voor de Skoda maar niet echt Skoda gerelateerd een ISOfix voor de maxicosi :D daarom heb ik eigenlijk de auto gekocht!

CDK

Forumguru
Welke heb je? FamilyFix of de 2WayFix? Of heb je er 1 van een ander merk als MaxiCosi? Ik heb ze beide, waarvan ik de 2WayFix het prettigst vind werken, maar die neemt alleen wat meer plaats 1, daarom de FamilyFix in de Polo en de 2WayFix in de Superb :D

SteefvH

Senior Member
Welke heb je? FamilyFix of de 2WayFix? Of heb je er 1 van een ander merk als MaxiCosi? Ik heb ze beide, waarvan ik de 2WayFix het prettigst vind werken, maar die neemt alleen wat meer plaats 1, daarom de FamilyFix in de Polo en de 2WayFix in de Superb :D

De volledige benaming "Besafe izi Go Isofix Base" van Stokke. Echt belachelijk duur zo'n apparaat maar als ik iedereen moet geloven met zo'n isofix is het een uitkomst. Sowieso over 6 weken kan ik erover mee praten :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Haha ok die moet ik ff checken dan, maar ze zijn super handig idd! En prijzig.... was zelf ook dik 400,- kwijt voor 2 stuks..... Ik wens jou en je vrouw sterkte en het allerbeste, dat alles maar voorspoedig mag verlopen en jullie een wolk van een kind mogen krijgen!!

greetz Corné

SteefvH

Senior Member
Haha ok die moet ik ff checken dan, maar ze zijn super handig idd! En prijzig.... was zelf ook dik 400,- kwijt voor 2 stuks..... Ik wens jou en je vrouw sterkte en het allerbeste, dat alles maar voorspoedig mag verlopen en jullie een wolk van een kind mogen krijgen!!

greetz Corné

Hartstikke bedankt, zelf hebben we alles van Stokke maar maxicosi is net zo duur (170,-) ongv.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan