Das inderdaad geluk hebben. Ik had al hetzelfde probleem met de Leon FR, toen een setje 17' RS velgen aangeschaft en deze zitten nu onder de Octavia met 225x45 winterrubber. Eigenlijk ook geen gezicht, maar voor de winter moet het maar![]()
haha, ach het is maar voor een paar maandjes. Voor mijn werk nog regelmatig in Duitsland en voor de wintersport ook een must, dus het moet maar![]()
Mooi wagen en ook ik ben werkzaam in de Rotterdamse haven.....heb zelf ook 24 jaar in zwartewaal gewoond...en mij Oudere broer "hetzer" woont er nog...
ik zal je wel een keer spotte!!!!
chris
Ja inderdaad ben Lead engineer op een Container terminal op de 2de maasvlakte!!Haha geinig dat zo'n klein dorpje aardig bekent is op dit forum. Ik woon er pas 2 jaar samen met me vriendin dus zoveel mensen ken ik hier nog niet? Toevallig ook in de containers?
Ja inderdaad ben Lead engineer op een Container terminal op de 2de maasvlakte!!
Hmmm Ik heb ook 12 jaar bij apmterminals gewerkt ..in welk spil zit je? wij liepen met spil 1 mee.Mooi hoor, ik wil ook graag naar de MVII ben nu werkzaam bij APM dus ben druk bezig met een overgang
Welke heb je? FamilyFix of de 2WayFix? Of heb je er 1 van een ander merk als MaxiCosi? Ik heb ze beide, waarvan ik de 2WayFix het prettigst vind werken, maar die neemt alleen wat meer plaats 1, daarom de FamilyFix in de Polo en de 2WayFix in de Superb![]()
Haha ok die moet ik ff checken dan, maar ze zijn super handig idd! En prijzig.... was zelf ook dik 400,- kwijt voor 2 stuks..... Ik wens jou en je vrouw sterkte en het allerbeste, dat alles maar voorspoedig mag verlopen en jullie een wolk van een kind mogen krijgen!!
greetz Corné