Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
Zit steeds autoscout af te streunen voor een andere auto, maar als ik dan weer een foto zie zoals nu op de fb pagina van @Antera wil ik em ook niet kwijt. Het is een fantastische wagen!
 

koreaan

Forumguru
Ben voornemens om op korte termijn een goede drone en Video camera aan te schaffen.
(Iemand tips)?

Wil oa mooie beelden schieten van de auto (rijdend) en er een soort review van maken.

Voorlopig maar even de winter afwachten en de zomerwielen er eerst weer onder.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb mijn nieuwe drone in bestelling en is een DJI Mavic Pro. Helaas is hij slecht te leveren, maar het is wel een super drone. Ik heb mijn oude verkocht omdat je altijd een grote koffer mee moet nemen en bij de Mavic Pro is dat niet het geval. Lekker compact en dus neem je hem veel sneller mee. Als je dat niet uitmaakt en je budget kleiner is, dan zou ik voor een dji phantom 3 Pro gaan of voor een tweedehands dji phantom 4. Deze worden nu goedkoper omdat de Phantom 4 Pro net uit is. Deze is behoorlijk prijzig en ook de Mavic Pro is niet goedkoop (bundel met extra accu's en lader etc. komt deze op 1500 euro).
 

koreaan

Forumguru
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat de blauwe bakkes weer naar JD voor nieuwe bougies en nog veel belangrijker het rally sound.
Ben erg benieuwd hoe het klinkt.


@Pendragon en ondergetekende hebben mooie plannen voor het voorjaar:jaja:
 
Bovenaan Onderaan