Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
Onze blauwe bakkes is uiteraard weer vlekkeloos door de apk gekomen en heeft daarnaast een grote beurt gehad. Puntje van aandacht de band rechtsvoor heeft 3,5mm profiel.

Verder genieten genieten genieten
 

koreaan

Forumguru
Voordat weer foto's wil maken, wil ik er verlagingsveren onder hebben iemand een betrouwbaar adresje in Groningen?

Groeten
 

koreaan

Forumguru
Dank voor jullie reacties!
Ik vind het super staan, de blauwe bakkes staat mooi in de wax en is klaar voor de supercar Convoy morgenochtend.

Wekkertje gaat om 04:45 Je moet er maar wat voor over hebben.

1 oktober komen er verlagingsveren onder en dan zal ik weer wat mooie plaatjes schieten.
 

koreaan

Forumguru
Afgelopen weekend een lange rit gemaakt met de RS maar tjonge wat rijdt ie toch fijn! Wij zijn vanaf Ede meegereden met het supercar convoy richtig Weeze Spring event 2016. In NL kan je ze op de openbareweg nog enigzins bijhouden. Er was heel wat moois te bekijken, de dragraces voegen echt wat toe aan zo'n meeting.
De superb van @Corné de Kluijver had er qua vermogen en geluid zo tussen gepast.

Heb 1 foto gemaakt



image.jpeg
 

CDK

Forumguru
Mijn afgelopen 2 dagen waren een hel, maar met 6 x daags een morfine shot kom ik er (tijdelijk) wel. Life sucks sometimes :(
 
Bovenaan Onderaan