Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
Net ingereden dus:D.
de auto bedoel je neem ik aan :deuk:
De Blauwe bakkes rijdt nog steeds top (als ik de vrouw mag geloven)...
Ik rijd bijna altijd in de Polo GT, gelukkig wekelijks over de Duitse autobaan.
Onlangs 220 op de teller geklokt, met de Polo.
 
Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
Korte update; inmiddels iets meer dan 103.000 km op de klok.

Loopt nog steeds prefect eind deze maand voor een beurt + apk.

Wil de Skoda nog max 3 jaartjes houden en dan moet er echt wat anders komen. Maar goed zover is het nog lang niet voorlopig lekker genieten. Tijdens de skoda forum even gerold, ondanks het mooie weer deed het motortje toch 300+ pk's

Wil binnenkort wat nieuwe fotos schieten, iemand een mooie locatie rondom Groningen in gedachte?

image.png
 

MaxN

Donateur
Bij de Tasmantoren is miss ook een optie, aan het water(einde Regattaweg rechtsaf).
Of ergens rond het oude suikerunie gebouw, als er geen festival troep voor staat.
Of bij het Europapark(Stadion) in de buurt.
 

Rallye

Forumguru
Bij de Tasmantoren is miss ook een optie, aan het water(einde Regattaweg rechtsaf).

Heb je meteen een link met andere auto's uit het voormalige oostblok: op de plek waar nu de Tasmantoren staat, stonden vroeger de Lada's van Gremi. ;)
 

eriktv

Forumguru
Omgeving Delfzijl/Farmsum (vooral Oosterhorn) heeft ook iets 'moois', als je een industriele achtergrond zoekt. Op diverse plekken kun je je auto ook mooi bovenop de dijk zetten (Eemshotel) of juist direct aan het water (achter het kantoor van Groningen Seaports). Mooi contrast van je racing blue met de (overwegend) grijze wolkenhemels ;)

In de Stad misschien nog EMG Factors, tot vorig jaar decor van Paradigm. Aan het Eemskanaal, schuin onder de Eltjo Ruggebrug.
 

koreaan

Forumguru
Omgeving Delfzijl/Farmsum (vooral Oosterhorn) heeft ook iets 'moois', als je een industriele achtergrond zoekt. Op diverse plekken kun je je auto ook mooi bovenop de dijk zetten (Eemshotel) of juist direct aan het water (achter het kantoor van Groningen Seaports). Mooi contrast van je racing blue met de (overwegend) grijze wolkenhemels ;)

In de Stad misschien nog EMG Factors, tot vorig jaar decor van Paradigm. Aan het Eemskanaal, schuin onder de Eltjo Ruggebrug.
@Blackokkie2 @MaxN @Rallye en @eriktv thanks guys

Ik ga er snel eens op uit
 
Bovenaan Onderaan