Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
Met iets meer dan 13 graden buiten en 107.000 km op klok vond ik het wel weer tijd om de zomerbanden er weer onder te zetten. Zometeen even poetsen en dan is ie weer klaar voor het voorjaar 2017! (Nou ja bijna want de nieuwe remmen moeten er ook nog op :) )

Voor de Liefhebbers hij is te bewonderen in Utrecht op 14 april tijdens het season drive event Fast and Furious.


IMG_8861.jpg
 

koreaan

Forumguru
Ik heb dat enkele maanden geleden aan JD gevraagd maar toen konden ze het nog niets heb de mail verwijderd waar het in uitgelegd werd. Heb de vraag nogmaals gesteld aan hen en ben in afwachting van een antwoord. Zag namelijk dat ze het elders wel konden op een O3 RS.
Heb je inmiddels al reactie van JD? Neem dat het geen probleem moet zijn.
 

Fmoon

Forumguru
Oeh jah, ze geven preoriteit aan andere dingen IPV het te ontwikkelen van de software die voor deze nodig is. Dat is een verkapte uitleg eigenlijk.
 

sandurtjuh

Forumguru
Oeh jah, ze geven preoriteit aan andere dingen IPV het te ontwikkelen van de software die voor deze nodig is. Dat is een verkapte uitleg eigenlijk.
Ik heb het aan laten zetten bij TVS. Ik verwacht volgende week mijn nieuwe uitlaat (standaard hoor je dit niet of bijna niet..), dus kan dan pas zeggen of het ook echt werkt.

Edit: Jep werkt
 
Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
Daarmee dat in belgie op de keuring niet mag, logica is weer ver te zoeken.
Komt er eigenlijk op neer dat je geen "verbeteringen" mag doen.

Nederland zijn ze daar zo te zien minder streng op.
Daar hebben wij weer geluk mee maar zou wel willen ruilen tegen geen bpm;)
 
Bovenaan Onderaan