Mijn Blauwe RS bakkes

koreaan

Forumguru
Binnenkort komt er een lieve meid bij. Ik wil geen 2 stinkerts in onze mooie blauwe bakkes hebben dus ben ik opzoek naar een Fabia combi. Heb er een gevonden op internet zal binnenkort de garage contacten.

Wordt vervolgd.

ps Heel grote kans dat mijn blauwe bakkes dit jaar te zien is op autoblog. Sta in contact met Wouter i.v.m. de nieuwe rubriek.

Lieve meid (hopen we :) )

|
V
IMG_9053.JPG

Laatst bewerkt:

bartvw

Forumguru
Op mijn GTI zag er ongeveer net zo uit met Uni ball en een all metal polish van Meguiars werd het bij mij gewoon weer zo goed als nieuw.
De Uni ball zet je op een accuboor en je smeert er een beetje polish op , beetje geduld en ik denk dat het aardig schoon weer word.

Grt Bart

koreaan

Forumguru
Op mijn GTI zag er ongeveer net zo uit met Uni ball en een all metal polish van Meguiars werd het bij mij gewoon weer zo goed als nieuw.
De Uni ball zet je op een accuboor en je smeert er een beetje polish op , beetje geduld en ik denk dat het aardig schoon weer word.

Grt Bart

Hi @bartvw

Heb gisteren een nog laatste poging gedaan met een pannenspons RvS en velgen reiniger. Het ziet er al heel stuk beter uit.

Morgen maar weer verder, misschien beter om ipv 2 jaar te poetsen het wat vaker te doen:)

koreaan

Forumguru
Gisteren een tourritje gedaan richting Utrecht. Season Drive had een leuk evenement georganiseerd voor de nieuwe film Fast 8. Er was een parkeerterrein vlakbij de kinopolis vrijgemaakt voor alle bezoekers, 50 auto's heel divers.

Super avondje gehad, en potverdikkie wat rijdt die RS van ons toch mooi.

IMG_9346.JPG IMG_9347.JPG IMG_9349.JPG IMG_9350.JPG IMG_9351.JPG

Bovenaan Onderaan