Met of zonder type-aanduiding achterzijde

Ik laat de type-aanduiding zitten of ik verwijder deze?

• Totaal aantal stemmers
    239

___JC___

Forumguru
Lekker met een Mazda scheuren? Hier niet te hardop zeggen anders lig je er binnenkort uit.
Maar was het driften of iets anders om gillende banden te krijgen (MPS is 4WD)?

Was een duidelijk geval van driften, de Mazda (ouwe model MPS 4x4 260pk)heeft een iets zachter onderstel waardoor driften kinderlijk makkelijk wordt. De eigenaar en nog een passagier zaten door het zijruimte naar voren te kijken zegmaar. Daar kwam het meeste gegil vandaan moet ik zeggen.
;)

sitechris

Donateur
het lukt mij niet om met mijn vierwielaandrijving te driften. Auto heeft ongelooflijk veel grip, grens ligt te ver weg. Ga je echt een haarspeldbocht of bocht vol hoeken, dan heb ik lichte onderstuur. Even gas los en je kunt weer verder gaan. Overstuur heb ik nog niet kunnen opwekken, alleen een keer een klein stapje opzij. Qua sportiviteit is een achterwielaandrijving leuker. Wel erg cool met 4WD, een klaverblad op de snelweg!

WanderZ

Actief lid
Ik ga ook voor de 'kale kont'! Vind het veel strakker staan en bovendien is het altijd irritant schoonmaken onder/langs die letters.. Ik haal ook altijd alle dealer reclame eraf, wat soms betekent dat de nummerplaat-houder vervangen wordt door een nieuwe zonder reclame! ;)

yprgwt

Lid
Ook wij hebben gekozen om zonder motor aanduiding te gaan rijden, waarschijnlijk gaat ook het octavia er nog af, maar daar w8 ik nog even mee.

Boet

Actief lid
Ik heb recentelijk mijn Milotec-bumperplaat verwijderd. Toen ik eenmaal bezig was, heeft het TDI-plaatje ook meteen het veld geruimd:). Zit nog na te denken wat met 'ROOMSTER' te doen..

floris

Lid
tip voor mensen die twijfelen tussen wel of geen type aanduiding. Maak een foto van de achterzijde en kleur de letters weg in een fotobewerkingsprogramma, zo kun je zien of je het mooi vind staan bij je eigen auto.

En zo ben ik er ook toe gekomen om ze er toch maar af te halen.

Bijlagen

• achterzijde zonder letters 1.jpg
    achterzijde zonder letters 1.jpg
    73 KB · Weergaven: 62

turboturbo

Forumguru
Even een reactie op dit stoffige Topic: mijn Fabia I (hatchback) uit 2003 heeft geen motor aanduiding op het type plaatje (onder "Fabia") itt vele andere Skoda's die ik zie. Ik ben best tevreden met mijn 1.2 en zou het leuk vinden als dit erop stond. Ik zie nl. wel 1.4 varianten uit hetzelfde bouwjaar met 1.4MPI rondrijden. Hoe zit dat? Is de 1.2 zonder type plaatje geleverd?

Fabia

† In Memoriam
Er is een tijd geen type plaatje gevoerd op de nieuwe Fabia's. Waarschijnlijk stamt jouw Fabia uit die tijd.

Ronnie

Forumguru
Je kunt het zo bestellen hoor, hier is het nr:

Bijlagen

• Fabia 1.2  Mar. 31 21.21.jpg
    Fabia 1.2 Mar. 31 21.21.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 35

Cordoba

Forumguru
Er is één aspect dat ik mis in deze discussie: een type aanduiding maakt het ook lastiger om op die plek de auto goed te wassen en te poetsen. Overigens kom je (bij andere merken natuurlijk) af en toe actiemodellen tegen met een verschrikkelijk schreeuwerige aanduiding. Dat is voor mij wel eens aanleiding geweest om het logo van het actiemodel vóór de aflevering al te laten verwijderen. Verder maak ik me er eigenlijk niet zo druk om. Mijn Fabia heeft alleen het Skoda logo achterop, en dat was al zo toen ik deze occasion kocht.

turboturbo

Forumguru
@Ronnie
Kun je me ook vertellen waar ik dat plaatje dan kan bestellen? Ik heb trouwens de 1.2 12V (47kW) variant.

Bovenaan Onderaan