Met of zonder type-aanduiding achterzijde

Ik laat de type-aanduiding zitten of ik verwijder deze?

• Totaal aantal stemmers
    239

WillemJan

Forumguru
(...)Gezien het aantal leden kan de poll best nog door meer leden ingevuld worden.
Maarten,
Niet alle leden zijn regelmatige forumbezoeker. Het is me regelmatig voorgekomen dat ik mailtjes kreeg in de trand van 'kom je nog eens langs?'. Misschien zijn er meer die dat zo doen.
Maar ik deel je mening!

TL@

Forumguru
Heb alles er af laten halen (motoraanduiding en typeaanduiding), is al de derde keer dat ik het laat doen (Golf IV, eerste O2 en nu op de tweede O2 ook), is gewoon veel mooier. Eigenlijk mocht de Skoda badge er ook af maar dat is iets te ingrijpend omdat je dan een put in de koffer hebt.

___JC___

Forumguru
Ik snap het. Mensen met een typeaanduiding achterop geven niets om auto's. Als ze dan vergeten wat voor een auto ze hebben kunnen ze achterop even spieken !
:tongue:

Hetzer

Forumguru
Hier komt ie dan, van een vuile auto en met mijn pda gemaakt:

logo.gif

Heb jij het zelf gedaan of door de dealer laten doen???,
Het is echt makkelijk, wat kokend water erover, en met een stevig draad haal je de aanduiding er zo van af. Ik had het op mijn vorige Fabia's ook eraf gehaald. Bij mij Fabia Combi binnen de eerste week, ik vond die type aanduiding in het midden van de klep, ipv rechtboven bij de F-1 HB echt een verschrikkelijke plaats. Op mijn Roomster heb ik ze laten zitten , omdat die achterklep zo groot was.

ik heb het er af gehaald.
Ben er blij mee zo.
Dank voor de tips met het visdraad!

Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TL@

Forumguru
Heeft niks met schamen te maken.
Mijn broer zijn vorige M3, daar was alles ook af, zijn huidige 525d zelfde verhaal.

Het is gewoon veel mooier.

Rolle

Senior Member
Heeft niks met schamen te maken.
Mijn broer zijn vorige M3, daar was alles ook af, zijn huidige 525d zelfde verhaal.

Het is gewoon veel mooier.

Het heeft inderdaad niks te maken met schamen, anders zou je toch ook het Skoda logo eraf halen.

En nu ff gaan spoelen met zeep of iets straffers (zoutzuur ofzo) voor dit vloeken.

De type-aanduiding zit er nog wel op maar de verdeler in denBosch had zijn firmanaam midden onder op de achterklep geplakt. :icon_smile_dead:
Die is er dus wel af. Even wat visdraad eronderdoor en klaar.

Constant

Erelid
Ik laat het zitten, ik vind de wijze waarop de aanduiding op de Scout staat netjes en bescheiden (het trekt alleen de aandacht van de ware Skoda kennert :xyxthumbs: ).

Rolle

Senior Member
Dat is het verwijt wat ik ook vaak hoor als mensen zien dat ik een embleemloze grill heb...

Ik zou ook nog durven overwegen om het embleem op de grill weg te halen (de grill te vervangen). Dit geeft de wagen een sportiever uiterlijk en is mijns inziens iets helemaal anders dan het logo achteraan de wagen weg te halen.

Bovenaan Onderaan