Met of zonder type-aanduiding achterzijde

Ik laat de type-aanduiding zitten of ik verwijder deze?

• Totaal aantal stemmers
    239

Hetzer

Forumguru
HET HEEFT INDERDAAD NIETS MET SCHAMEN, TE MAKEN, IK VIND ZEKER TYPE AANDUIDING GEWOON EEN BEETJE OVERDREVEN!!!!, IK VIND DAT BIJ FRANSE AUTO'S HELEMAAL TE GEK VOOR WOORDEN ,DAAR HEB JE NAAST HET MERK LOGO, OOK NOG EENS HET MERK MET LETTERS OP DE ACHTERKANT, LEES RENAULT/PSA ECHT OVERDREVEN NAAR MENING.
SKODA HAD EEN PAAR JAAR GELEDEN OOK NOG DE NEIGING OM DE UITVOERING, BIJVOORBEELD COMFORT, CLASSIC E.D OP DE SPATBORDEN TE MONTEREN, IK BEN BLIJ DAT ZE DAT NIET MEER DOEN.....................

Kan ik 'm van je overnemen:471:?

tuurlijk, bied maar, krijg gelijk een losse f, a, b, i en a bij :471:

joergarms

Senior Member
Heb ook alles clean aan de achterkant. Maakt mij niet uit wat anderen van de motor e.d. vinden, een beetje kenner weet toch dat 80% van de benzinemotoren in de Fabia een 1.4tje is. Maar ik vind het mooier en het maakt makkelijker schoon, de spons blijft er niet meer aan hangen:grin:.

___JC___

Forumguru
Ik kan eigenlijk niet zo snel andere dingen bedenken die je koopt waar vervolgens het merk, het model EN de motor of iets dergelijk dr op staat.

Zou ook raar zijn...

Een T-shirt met de maat heel groot op je rug.
Een TV waar 100 hertz met grote letters voorop geplakt is.
Een koffiezet apparaat waar heel groot SENSEO op staat geplakt.

:D

Hetzer

Forumguru
Wat helemaal vreselijk is ,is die japanse auto's (bijv. Nissan almera e.d ) van een paar jaar geleden , daar stond heel trots op de achterkant airco, als deze met dat was uitgerust.

___JC___

Forumguru
Wat helemaal vreselijk is ,is die japanse auto's (bijv. Nissan almera e.d ) van een paar jaar geleden , daar stond heel trots op de achterkant airco, als deze met dat was uitgerust.

Of nog erger, de Honda CRX vroegah. Stond over de hele breedte DOHC op de achterkant !

Bothje

Heel gewoon lid
Een koffiezet apparaat waar heel groot SENSEO op staat geplakt.
Dit zijn toch twee heel verschillende apparaten, want twee manieren om bruine soep te maken?

Ik rijdt regelmatig achter een Jeep waar heel trots achterop wordt gemeld dat er wel 2 airbags in zitten.........

LenK

Forumguru
Ik kan eigenlijk niet zo snel andere dingen bedenken die je koopt waar vervolgens het merk, het model EN de motor of iets dergelijk dr op staat.
O nee. Wat te denken van kleding en schoenen. Dat is 1 en al zichtbare merknamen. Daar ontlenen ze zelfs hun bestaansrecht aan.
G-Star, Bickenbergs, Bjorn Borg om een paar voorbeelden te noemen.

___JC___

Forumguru
O nee. Wat te denken van kleding en schoenen. Dat is 1 en al zichtbare merknamen. Daar ontlenen ze zelfs hun bestaansrecht aan.
G-Star, Bickenbergs, Bjorn Borg om een paar voorbeelden te noemen.

Ja L&K, maar daar staat ook niet op welk stofje gebruikt is en welke maat je hebt...
:grin:

LenK

Forumguru
Ja L&K, maar daar staat ook niet op welk stofje gebruikt is en welke maat je hebt...
Dat is in dat geval ook niet meer belangrijk als het merk er maar goed leesbaar op staat.
Bij auto is dat wel onderscheidend. Heb iemand een Audi, een bv A6, dan wil ie toch ook wel graag pronken met het RS6 badge. Ik niet hoor, maar heel veel lieden wel.
Wat denk je van al die after-market xenon. Echt niet om beter te zien hoor, gewoon om duurder over te komen (daarom liefst blauw-paarse kleurtemperatuur). Triest.

MarcoO2

Forumguru
Ik kan eigenlijk niet zo snel andere dingen bedenken die je koopt waar vervolgens het merk, het model EN de motor of iets dergelijk dr op staat.:D

Om er nog maar eens een te noemen: gereedschap en dergelijke... op vrijwel al mijn gereedschap staat met grote letters de merknaam en het type, en bij elektrisch gereedschap vaak ook nog het vermogen... 't zijn net auto's!

sitechris

Donateur
In mijn Octi had ik met mijn Abt badge nog wel eens last van petjesvolk die zin hadden in een uitdaginkje (ik ben zo stom dat ik te vaak die uitdaging aanga ha ha). Nu heb ik daar geen last meer van, mijn huidige typeplaatje heeft toch een soort van afschrikwekkende werking. Houden dus! :)

___JC___

Forumguru
In mijn Octi had ik met mijn Abt badge nog wel eens last van petjesvolk die zin hadden in een uitdaginkje (ik ben zo stom dat ik te vaak die uitdaging aanga ha ha). Nu heb ik daar geen last meer van, mijn huidige typeplaatje heeft toch een soort van afschrikwekkende werking. Houden dus! :)

Nee hoor, je huidige badge trekt gewoon petjes aan in iets snellere auto's.

*denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie met zn Ascona 1.8S een toen nieuwe Subaru Impreza 555 uitdaagde voor het stoplicht*

van inkel

Forumguru
Pas stond ik naast een blauwe Touareg met het type plaatje 3.2 TDI.

Bleek het een R50 "incognito" ook leuk.

Bothje

Heel gewoon lid
Heb je het HTP embleem nog over?

tuurlijk, bied maar, krijg gelijk een losse f, a, b, i en a bij :471:
Heeft Hetzer alleen nog het fotootje....

picture.php

picture by Hetzer himself

DareDevil

Actief lid
Type aanduiding verwijderen

Ik vind zelf dat alles strak moet, dus geen type aanduiding en het liefst ook geen merk op de voor en achterkant!!

Maarja dat is mijn mening, de eene vind het mooi de andere niet, ieder zijn smaak (heb respect daarvoor).

Mijn Skoda Octavia heeft de volledige type aanduiding op zijn kont staan (Octavia en op een apart plaatje 20V turbo), ik persoonlijk vind dat erg mooi staan. Ben trots op mijn turbo, dat mag iedereen zien!!
Harry

Captain Hook

Forumguru
Ooit, bij de bestelling, er af laten halen. Vind het netter staan (strak, geen chroom blingbling) en het is makkelijker bij het schoonmaken. Blijft de spons er niet aan hangen.
Ik vind het totaal onbelangrijk om te zien/weten of ik of iemand anders een Super, GT, GTI, TURBO, Special, DeLuxe, RS, LX, DTI, TDI, DCTI, TDCI, GTD, ABS, 4x4, 2x2, 1x1 of whatever heeft. :D

Bovenaan Onderaan