Wat helemaal vreselijk is ,is die japanse auto's (bijv. Nissan almera e.d ) van een paar jaar geleden , daar stond heel trots op de achterkant airco, als deze met dat was uitgerust.
Tsja je schaamt je voor je Skoda of niet !!

Dit zijn toch twee heel verschillende apparaten, want twee manieren om bruine soep te maken?Een koffiezet apparaat waar heel groot SENSEO op staat geplakt.
Ik rijdt regelmatig achter een Jeep waar heel trots achterop wordt gemeld dat er wel 2 airbags in zitten.........Wat helemaal vreselijk is ,is die japanse auto's (bijv. Nissan almera e.d ) van een paar jaar geleden , daar stond heel trots op de achterkant airco, als deze met dat was uitgerust.
Dit zijn toch twee heel verschillende apparaten, want twee manieren om bruine soep te maken?
O nee. Wat te denken van kleding en schoenen. Dat is 1 en al zichtbare merknamen. Daar ontlenen ze zelfs hun bestaansrecht aan.Ik kan eigenlijk niet zo snel andere dingen bedenken die je koopt waar vervolgens het merk, het model EN de motor of iets dergelijk dr op staat.
O nee. Wat te denken van kleding en schoenen. Dat is 1 en al zichtbare merknamen. Daar ontlenen ze zelfs hun bestaansrecht aan.
G-Star, Bickenbergs, Bjorn Borg om een paar voorbeelden te noemen.
Dat is in dat geval ook niet meer belangrijk als het merk er maar goed leesbaar op staat.Ja L&K, maar daar staat ook niet op welk stofje gebruikt is en welke maat je hebt...
:grin:
Ik kan eigenlijk niet zo snel andere dingen bedenken die je koopt waar vervolgens het merk, het model EN de motor of iets dergelijk dr op staat.![]()

In mijn Octi had ik met mijn Abt badge nog wel eens last van petjesvolk die zin hadden in een uitdaginkje (ik ben zo stom dat ik te vaak die uitdaging aanga ha ha). Nu heb ik daar geen last meer van, mijn huidige typeplaatje heeft toch een soort van afschrikwekkende werking. Houden dus!![]()
Heb je het HTP embleem nog over?
Heeft Hetzer alleen nog het fotootje....tuurlijk, bied maar, krijg gelijk een losse f, a, b, i en a bij :471:

1x1 of whatever heeft.![]()