ik ben pro typeplaatje. Laten zien wat je hebt. Dress to impress. Auto's zonder typeplaatje zijn of vaak de hele dikke bakken (valse bescheidenheid) of de BMW 316/318 rijders (die schamen zich voor hun instapmodelletje). Tenminste, dat is wat ik relatief vaak constateer op de weg.
IK zou wel een foto willen zien van een Fabia II zonder de aanduiding. Iemand?
Kaler dan Kaal zo. Skoda achterkant kan best wat decoratie gebruiken. Typeaanduiding niet eraf dus wmb.
Hoe kan je dat nou constateren als er geen typeplaatje op zit.
![]()
wmb???
Het hangt er inderdaad vanaf op welke model, ik vind de O2 (pré facelift)mooier zonder dan met, de gefacelifte is dan met ook weer niet mis :ahum:
Zie je een BMW 1, 3 of 5 serie met enkele uitlaat, dan is het geen zescilinder. Geldt ook vaak voor andere merken. Bij Mercedes C kun je het ook goed spotten, net als bij Audi A4 om maar wat te noemen.
En in algemeen, als je een Audi A6 ziet rijden zonder typeplaatjes, met 16 inch wielen, halogeen koplampjes en zonder parkeersensoren dan is het vaak een 2.0 TDI. Open je raam maar even als je in de file staat en je hoort de tractor pruttelen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar niet zo heel veel.
De rest interesseert het geen drol dus die kun je allemaal onder laten zitten meetellen.Gezien het aantal leden kan de poll best nog door meer leden ingevuld worden. :1819: