Met of zonder type-aanduiding achterzijde

Ik laat de type-aanduiding zitten of ik verwijder deze?

• Totaal aantal stemmers
    239

Steve

Senior Member
Ik heb gekozen voor "geen type aanduiding"

P1000633.jpg

sitechris

Donateur
ik ben pro typeplaatje. Laten zien wat je hebt. Dress to impress. Auto's zonder typeplaatje zijn of vaak de hele dikke bakken (valse bescheidenheid) of de BMW 316/318 rijders (die schamen zich voor hun instapmodelletje). Tenminste, dat is wat ik relatief vaak constateer op de weg.

ik ga voor laten zitten, vind het zeker niet storend en ook wel leuk om meteen te weten wat die leuke auto nou is als ik het niet meteen zie. ben het er wel mee eens dat sommige auto's het kunnen hebben, maar als ik naar mijn eigenste kijk (of liever gezegd eraan denk) weet ik niet eens of het er bij mij wel of niet op zit en op de foto's die ik op de pc heb kan ik het niet zien.... slecht hè :489:

___JC___

Forumguru
ik ben pro typeplaatje. Laten zien wat je hebt. Dress to impress. Auto's zonder typeplaatje zijn of vaak de hele dikke bakken (valse bescheidenheid) of de BMW 316/318 rijders (die schamen zich voor hun instapmodelletje). Tenminste, dat is wat ik relatief vaak constateer op de weg.

Hoe kan je dat nou constateren als er geen typeplaatje op zit.
:D

Michel

Forumguru
Met trots laat ik de type-aanduidingen gewoon op de achterklep van mijn Octavia staan. De TSI aanduiding mag wat mij betreft gezien worden. Al was het maar voor de soms verbaasde blikken van achterliggers als het motortje de sporen wordt gegeven. :D

LenK

Forumguru
Kaler dan Kaal zo. Skoda achterkant kan best wat decoratie gebruiken. Typeaanduiding niet eraf dus wmb.

Rolle

Senior Member
wmb???

Het hangt er inderdaad vanaf op welke model, ik vind de O2 (pré facelift)mooier zonder dan met, de gefacelifte is dan met ook weer niet mis :ahum:

Bothje

Heel gewoon lid
Het is ook zo dat het aan het beeld van de auto ligt en wat bij jouw past op het moment in de tijd, wat je gaat doen: met of zonder logo's aan de achterzijde.
Ook kan je geholpen worden door de omstandigheden. Bij mijn vorige wagen was op een zeker moment de L van het type logo "gevallen", dus stond er POO. Heb een nieuw logo gekocht en door omstandigheden kon ik dit er niet direct opplakken. Tevens was het zo dat om het nieuwe logo erop te plakken het oude volledig moest worden verwijderd. Heb dit met de fohn gedaan. Dat vond ik bij deze wagen wel passen en heb dit na een flinke poetsbeurt zo gehouden.

Bij de RoomsteR vind ik het op dit moment mooier met logo.

Bijlagen

• IMG_0828.jpg
    IMG_0828.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 44
  • IMG_1482.jpg
    IMG_1482.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 44
  • IMG_1484.jpg
    IMG_1484.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 43
  • IMG_6522.jpg
    IMG_6522.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 49
  • IMG_9447.jpg
    IMG_9447.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 47

sitechris

Donateur
Hoe kan je dat nou constateren als er geen typeplaatje op zit.
:D

Zie je een BMW 1, 3 of 5 serie met enkele uitlaat, dan is het geen zescilinder. Geldt ook vaak voor andere merken. Bij Mercedes C kun je het ook goed spotten, net als bij Audi A4 om maar wat te noemen.

En in algemeen, als je een Audi A6 ziet rijden zonder typeplaatjes, met 16 inch wielen, halogeen koplampjes en zonder parkeersensoren dan is het vaak een 2.0 TDI. Open je raam maar even als je in de file staat en je hoort de tractor pruttelen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar niet zo heel veel.

___JC___

Forumguru
Zie je een BMW 1, 3 of 5 serie met enkele uitlaat, dan is het geen zescilinder. Geldt ook vaak voor andere merken. Bij Mercedes C kun je het ook goed spotten, net als bij Audi A4 om maar wat te noemen.

En in algemeen, als je een Audi A6 ziet rijden zonder typeplaatjes, met 16 inch wielen, halogeen koplampjes en zonder parkeersensoren dan is het vaak een 2.0 TDI. Open je raam maar even als je in de file staat en je hoort de tractor pruttelen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar niet zo heel veel.

Was een geintje Chris. Uiteraard kan je aan meerdere dingen zien wat voor een motorisering een auto heeft. Nog even een tip voor in de file. Doe je raampje naar beneden en kijk naar de bestuurder naast je. Grote kans dat ie ook zn raampje naar beneden doet omdat ie denkt dat je iets wil vragen. En dan zeg je: Zo hee, ook een windje gelaten?

Priceless :grin:

Maarten

Forumguru
De tussenstand is een behoorlijke 'close call'!

41 tegen 44

Gezien het aantal leden kan de poll best nog door meer leden ingevuld worden. :1819:

LenK

Forumguru
Gezien het aantal leden kan de poll best nog door meer leden ingevuld worden. :1819:
De rest interesseert het geen drol dus die kun je allemaal onder laten zitten meetellen.

En de pol had beter kunnen zijn:

Mijn eigen typeaanduiding zit er nog op
Mijn eigen typeaanduiding is er vanaf

Dan was het geen close call geweest, maar stond "laten zitten" bovenaan. Stemmen dat het er vanaf moet en het daadwerkelijk verwijderen of verwijderd hebben zijn zijn niet echt niet hetzelfde.

Krijg over 2 weken mijn nieuwe Superb. Zit er op dit moment aan te denken om de aanduiding eraf te halen ... maar ga het eerst nog even aankijken. Heb de mocca brown besteld (bijna zwarte kleur) en lijkt me dat de kont zonder aanduiding er toch wel stoer uit zal gaan zien. Maar kan ook zo maar zijn dat ik de aanduiding laat zitten ... tja, de optie ik twijfel nog had ik niet in de poll :winkie:

Bovenaan Onderaan