Merk / type aanduiding

CoesDoes

Forumguru
@TedVlemmings Zoals Corné zegt kun je ook voor de gezelligheid langs komen en meteen even kijken naar een Topaz bruine combi zonder merk en type aanduiding (en als bonus meteen een kortingsbon voor evt. latere tuning in ontvangst nemen..)

@Maik Mijn Octavia wordt inderdaad door Nieuwkoop in Den Bosch geleverd. (Nu ga je me vast vertellen dat je wat foto's voor me kunt gaan maken als hij daar binnen komt:D)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Maik

Actief lid
Haha.... Nou @CoesDoes , ik denk dat ik idd een dezer dagen in jou auto even ga proefzitten! En ja als je wilt maak ik foto's! (zal het toch niet kunnen laten ;)
 

CoesDoes

Forumguru
@Maik Als ik hoor dat de auto bij mijn dealer staat kan ik dat vast niet voor me houden, dus zul je het ongetwijfeld hier ergens op het forum kunnen lezen ;) (maar als het aan mij ligt zal hij niet lang bij de dealer staan dus je moet waarschijnlijk wel snel zijn :D)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

Maik

Actief lid
Ik kreeg mailtje van Ad (verkoper van Nieuwkoop) dat de auto met dynamic pakket binnen was zodat ik kon komen 'proefzitten'.....
 

Joske

Forumguru
daarom weet Maik het dus eerder.. Ad heeft eerst hem gemaild omdat ie anders wist dat CoesDoes er direct zou willen omkomen! :laugh:
 

CoesDoes

Forumguru
Dat zou goed kunnen! :deuk:

Het is uiteraard ook nog een mogelijkheid dat de dealer een eigen demo met Dynamic heeft besteld.
 
Bovenaan Onderaan