Merk / type aanduiding

svdm

Senior Member
Ik twijfel over een 'kale kont' op de O3 Hatchback. Ik heb op dit forum al een stuk of 3 O3's HB met een kale kont voorbij zien komen, maar de ene keer vind ik het mooi staan, de andere keer niet. Volgens mij komt het ook door de hoek waarin de foto's zijn genomen.

Wie kan mij van nog wat foto's voorzien van de O3 Hatchback met (maar ook zonder) kale kont? Van de Combi heb ik al genoeg kale konten gezien, maar bij een HB ziet dat er toch anders uit.., twijfelachtig.

--> Dit bericht is tevens geplaatst in http://www.skodaforum.nl/forum/threads/kale-kont.20460/

Toevoeging 14-10: voor degenen die het totaal niet meer snappen: 'kale kont' = zonder merk-, type- en motoraanduiding.
 
Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
88cbf5e25da1af90-main.jpg
 

Fean

Forumguru
Ik had besteld zonder motor en type aanduiding. Toch zit het erop.. dealer vertelde mij dat je het met een fohn eraf kon halen. Binnenkort het er maar eens af laten halen.

Wel bijzonder, je geeft het duidelijk aan "zonder" en bij aflevering geeft men aan dat je het er zelf af mag gaan halen.
 

CDK

Forumguru
heel raar! af fabriek zit het er idd standaard op, maar als jij aangeeft ZONDER, dan moet de dealer het er voor je afhalen
 

EdK

Forumguru
Dat zijn nou nog na weeen van het oostblok tijdperk.
Hoe lang heeft de slinger in een Lada nog niet in de gereedschapset gezeten terwijl de plek om je wagen aan
te slingeren er allang niet meer zat ??

En dat is met die aanduidingen ook, zodra ze niet op de onderdelenkar liggen gaat er één naar het magazijn toe om ze te halen.

want de orderlijst lezen zij ook niet net zoals het merendeel de RTFM manual niet leest..........
 

Fean

Forumguru
heel raar! af fabriek zit het er idd standaard op, maar als jij aangeeft ZONDER, dan moet de dealer het er voor je afhalen

Eens. De aflevering was 's avonds sluitingstijd en de missus vond alles al te lang duren.. ik dacht toen al.. verdorie! Nah goed van het weekend ga ik langs ivm de enorme dorstlustigheid, ik zal gelijk eens aankaarten dat ik het eraf wil hebben. Lijkt mij dat ze niet moeilijk gaan doen.

Ben er overigens al wel aangewend. Ik vind "Octavia" zelf niet zo storend, maar dat grote "Skoda" aan de linkerkant dat is teveel van het goede.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan