Merk / type aanduiding

CoesDoes

Forumguru
Die tijd is inderdaad best netjes, productie was vorige week, ik wist woensdag dat hij af was en nu staat hij al bij de dealer!
Nog geen concrete afspraak gemaak, hij zei als ze nu kenteken aanvragen dat het er vrijdag is, daarnaast moet er ook nog plaats zijn in de werkplaats, maar ik ga er van uit dat het deze week nog wel moet lukken.
 

TedVlemmings

Forumguru
Laat even weten zodra de letters van de achterklep af zijn, dan rijdt ik een keer voor/na het werk de afrit af die richting Nieuwkoop gaat! Had je toevallig ook nog beige Alcantara, dan ga ik morgen ofzo al een kijkje nemen :)?
 

CoesDoes

Forumguru
Ik denk niet dat ik zo gedetailleerd op de hoogte gehouden ga worden, maar aan het eind van de week zal hij wel klaar zijn gok ik.
Ik kan ze natuurlijk ook zeggen dat ze je er niet naar mogen laten kijken zodat je de 28e een ritje kunt maken om het te aanschouwen ;)
 

CoesDoes

Forumguru
Blijft-ie dan niet gewoon onder zo'n doek staan tot jij 'm komt ophalen?:D
Dat laten ze je denken..., maar blijkbaar hebben ze nu al tegen andere klanten gezegd dat er een auto met Dynamic pakket bij ze binnen is... :pardon:

Ga eens snel kijken @Maik! Misschien dat ze wachten met het leveren van mijn auto totdat jij langs bent geweest..:sterretjes::maakmegek:
 

Flem_nl

Forumguru
Ik wacht zelf nog op foto's van de dealer, maar heb het vermoeden dat @Maik sneller is met foto's van mijn auto.. :sterretjes::shutup:
(Extra ritje naar Den Bosch tijdens openingstijden van de dealer om zelf te kijken past even niet in mijn planning.. )
Morgenochtend 09.00 sta ik bij de dealer!!!
 

Majefloti

Forumguru
@CoesDoes, gefeliciteerd kerel. Echt vet gaaf dat ie er is. Toch ongelooflijk dat er werkelijk geen een dealer is, ondanks dat we er met het halve forum om vragen, die ff een fotosjoet maakt en een van ons mailt.
Ik zeg, forumleden de goeiste :thumbsup: Wij regelen het zelf wel :tongue:
 
Bovenaan Onderaan