Merk / type aanduiding

Gieliovd

Forumguru
Ik heb ook die optie. Ik heb al luxe kentekenplaten geregeld zonder reclame alsook de optie om alles eraf te laten halen. Ben benieuwd hoe dat oogt op de witte.

Het heeft ook wel wat om het grote witte vlak te breken met wat chroom, samen met de chromen raamlijsten. Dan zou ik neigen alleen TSI eraf te halen.
 

Flem_nl

Forumguru
Als het goed is verwijderd de dealer bij mij ook merk, type en motoraanduiding en krijg ik een kentekenplaat zinder reclame, heeft voor mij niks met trots te maken, ik vind het gewoon net een stukje strakker ogen.
Zou voor de symmetrie in ieder geval de motoraanduiding verwijderen.
ben meer van de clean look. Alles eraf!
 

RoelF

Forumguru
Ik wil de TSI er sowieso af, maar ik denk dat ik het merk en type wel laat zitten. Twijfel nog een beetje.
 

rtwee

Senior Member
Top, dank je. Doe mij die rechter maar!

Heb je nog wat zonder in wit gevonden? Ik kan niks vinden...

Ben even een minuutje met Photoshop bezig geweest met andere foto van dezelfde wagens. Je ziet het nog een beetje, maar je krijgt zo wel een indruk. Ik ben altijd voor: KAAL... :D
 

Bijlagen

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    329,9 KB · Weergaven: 113

Gieliovd

Forumguru
Ben even een minuutje met Photoshop bezig geweest met andere foto van dezelfde wagens. Je ziet het nog een beetje, maar je krijgt zo wel een indruk. Ik ben altijd voor: KAAL... :D
Thanks man, je hebt me overtuigd. Ik laat alles eraf halen, ziet er heel strak uit en maakt de auto forser ogen. Dat staat me wel aan :)

En ik ben ook voorstander van kaal :D
 

CoesDoes

Forumguru
@EdK Zou kunnen, ik ben toch blij dat mijn voorruit de insecten uit mijn gezicht houdt, vliegen eten zal nooit mijn hobby worden :D
 

EdK

Forumguru
zeer eiwitrijk hoor, en over een tiental jaar als we allemaal elektrisch skoda rijden eten we ook die eiwitrijke vliegen
 

Canon-Eye

Forumguru
Zoals elders ook al aangegeven: ik ben al vele auto's lang overtuigd voorstander van een strakke gladde achterkant zonder overbodige poespas. Het centrale logo mag blijven zitten, maar al die overbodige humbug mag - nee, móét - er af.
Is alleen maar lastig bij het wassen en poetsen: eerst krijg je het vuil er lastig uit, vervolgens blijft je poetslap erin hangen en tenslotte kan je nog met een tandenborstel aan de gang om de restjes was eruit te borstelen. Wég met die rommel!
(En zéker geen reclame op kentekenplaathouders en geen stickers van welke aard dan ook op welke plaats dan ook!):mad:
 

Flem_nl

Forumguru
Zoals elders ook al aangegeven: ik ben al vele auto's lang overtuigd voorstander van een strakke gladde achterkant zonder overbodige poespas. Het centrale logo mag blijven zitten, maar al die overbodige humbug mag - nee, móét - er af.
Is alleen maar lastig bij het wassen en poetsen: eerst krijg je het vuil er lastig uit, vervolgens blijft je poetslap erin hangen en tenslotte kan je nog met een tandenborstel aan de gang om de restjes was eruit te borstelen. Wég met die rommel!
(En zéker geen reclame op kentekenplaathouders en geen stickers van welke aard dan ook op welke plaats dan ook!):mad:
Hear Hear!!!
 

TedVlemmings

Forumguru
Als het goed is verwijderd de dealer bij mij ook merk, type en motoraanduiding en krijg ik een kentekenplaat zinder reclame, heeft voor mij niks met trots te maken, ik vind het gewoon net een stukje strakker ogen.
Zou voor de symmetrie in ieder geval de motoraanduiding verwijderen.
Hey CoesDoes, ik zie de foto's van de achterkant graag tegemoet. Ik heb hem ook clean besteld in Topaz. Gezien mijn levering nog even duurt kan ik vast even spieken bij jou!
 

CoesDoes

Forumguru
Komt goed! (Je kan uiteraard ook de 28e naar Varsseveld rijden om het real life te aanschouwen.. :D
Of even vlak voordat ik hem krijg in Den Bosch gaan spieken, da's voor jou dichterbij
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TedVlemmings

Forumguru
Den Bosch kom ik dagelijks langs. Varsseveld kan ook eventueel maar aangezien ik de O3 dan nog niet heb heb ik er natuurlijk niet veel te zoeken helaas. We shall see.
 
Bovenaan Onderaan