Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Diepe putten vermijd ik toch ook wel hoor. Putdeksels uiteraard niet.
Tja, als je met mijn broer zou meerijden kom je ook mottig van het steeds uitwijken hoor. Zijn Golf R hangt ook mooi laag, dikke velg eronder.

JeSko

Forumguru
Uwe broer is toevallig toch nie Wesje ( Wesley ) van op Vanityplates? :D kdacht dat die ook van uw kanten afkomstig was :D

download.jpeg.jpg

leon-cupra

Forumguru
Dit is mijn broer zijn R. Toen nog redelijk origineel. Ligt nu wat lager. Dikkere velg onder. Getuned naar 385pk
image_zps2ogmgyg5.jpeg~original

leon-cupra

Forumguru
Zalige auto ook. Machtig veel grip, uitlaat knal leg zot in "race", verdomd snel, praktisch, hoog sleeper-gehalte, ..

JeSko

Forumguru
En je vergeet nog wat... Je ziet ze zo vaak niet, dus unieker, ik zie veel meer RS'n en Cupra's in combi uitvoer rijden, althans hier toch, heb zo'n R variant nog maar één of twee keer int echt gezien denk ik.

leon-cupra

Forumguru
Variant is quasi niet verkocht.
Ook verschrikkelijk duur é. Mijn broer heeft die wat goedkoper kunnen kopen omdat hij bij vw werkt, maar anders is dat een auto van 50k. RS is vlot te krijgen voor 35k. Groot verschil ;)

JeSko

Forumguru
Ja dat prijsverschil is gewoon dodelijk voor de snellere maar kleinere variant, rare zet weer van VAG...

Kanerr

Forumguru
Naja is niet raar, vw is sowieso hoger gepositioneerd dan Skoda en daarbij is het een "R" wat een merk ansich is. Zet daarbij 4wd neer en daar heb je je prijsverschil :)

Wel supergaaf, had bijna een keer golf 7 variant GTD gekocht, ook erg leuk.

leon-cupra

Forumguru
Pfff vandaag even veel geluk gehad (en ongeluk). Ga mijn dochter halen. Denk “ neem even de Superb, die staat toch buiten en de benz binnen.” Beslis toch benz te nemen. Toch een heerlijke bak. Kom terug thuis en denk “k ga hem buiten laten staan want straks moet madam nog naar de winkel en dan is het gemakkelijker dat de wagen niet in de garage staat.” Ben een half uurtje binnen. Ben het recept van risotto aan het opzoeken en hoor ineens een bonk in de garage. Precies of er een rek viel. Gaan kijken, niets te zien. Achteraf mijn madam gaat naar de garage en ziet allemaal vettigheid op de muren en op bepaalde toestellen. Ze roept mij. Zie ineens dat de veren van onze automatische poort zijn gesprongen. Gans de vloer, plafond, muren vol met vetspetters.
Had mijn wagen binnen gestaan ... pfff ... had zo een dikke catastrofe geweest met het stoffen dak :nono:
Als ze volgende week komen voor de herstelling toch maar eens zien om die veren te omkasten. :pieker::pieker:

leon-cupra

Forumguru
Waterdicht is hij nu al ... dus beetje extra olie :nono::nono:

op het plafond ook, betonnen gewelven. De spetters eraf gewreven maar blijft nog veel troep achter. Met wat zou ik dat terug proper krijgen?

EdK

Forumguru
insmeren met groene zeep en intrekken laten en daarna met hoge druk schoonspuiten en kruisje slaan dat het lukt.
Maar over schilderen word het uiteindelijk toch

EdK

Forumguru
Alleen niet te lang wachten anders trekt de olie alleen maar verder erin en word het alleen maar moeilijker om schoon te krijgen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan