Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Ah, eigen risico. Ja, dat kennen we wel. Maar bij mijn verzekering niet voor dit soort schades.
Bij de w.a wel. (wettelijke aansprakelijkheid) als mijn dochter bijvoorbeeld iets laat vallen in huis is dat wel verzekerd, maar dan moeten we de eerste 175 euro zelf betalen.
 

leon-cupra

Forumguru
Die eigen schade is er ook weer gekomen door misbruik é.
Moeder heeft een nieuwe bril nodig. Doeme toch, heeft zatte nonkel Jef er wel niet op gezeten(voor op het formulier) hup, van de verzekering een gratis nieuwe bril.
 

leon-cupra

Forumguru
Benzie heeft een nieuwe voorruit nodig. Een putje door steenslag (wat in principe hersteld was, kleiner dan een 2euro stuk dus opgevuld) en de koude heeft ervoor gezorgd dat er een scheur ontstaan is. Gelukkig heeft de verzekeringsmakelaar dit niet gezien bij de “keuring” van de wagen (is omnium verzekerd) waardoor ik het nu via mijn omnium kan regelen. Anders was het voor eigen rekening aangezien het putje van voor de aankoop was (had het zelf niet gezien bij de aankoop). :D

en nog iets anders ...ben mezelf weer gek aan het maken. Bepaalde wagen geeft mij serieuze kriebels. Komen binnenkort hopelijk wat financiële meevallers tegen dus tja ... partner ziet mij nu al aankomen (was daarnet niet echt gelukkig). Juist nog een half jaartje wachten om te zien wat onze roverheid gaat doen qua rijtaksen want als die volgend jaar serieus stijgen is het zowiezo een njet.(zijn nu al redelijk overdreven)
 

leon-cupra

Forumguru
Manee... zie hoe die vin in de luchtinlaat gevormd is ;)
100% zekerheid dat de volgende geen 4zit cabrio wordt. Kinderen rijden er toch niet graag in mee. Madam ook niet echt fan met als resultaat dat de benz eigenlijk weinig gebruikt wordt als family car (wat eigenlijk de bedoeling was).
Volgende terug een roadster of iets wat ze in de toekomst niet meer geen maken in dergelijke wagens ... 6 cilinder :jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan