Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Ach ja ... had gehoopt dat de andere gezinsleden ook zo enthousiast gingen zijn zoals mij ... niet dus.
De Superb is absoluut geen straf om mee te rijden. Had mss juist een 1.4benzine of 2.0tdi mogen zijn maja firmawagen.
@JeSko ze slapen continue in jouw Superb . Dan krijg je uiteraard weinig commentaar :pieker:
;)
 

leon-cupra

Forumguru
15F939A9-CD79-409B-9E41-9A2EB96161A2.png Zelf slecht in het bewaren van geheimen. Was thuis altijd diegene die de geheimen als eerste verklapte. Tegen mijn jongere broer niet kunnen verzwijgen dat de Sint niet bestond :shutup::wavecry:
 

leon-cupra

Forumguru
Lees te veel op bimmerboard en de eigenaar hier wat verder heeft teveel voorbij mijn deur gereden :pardon:

maja de roverheid mag de taksen niet teveel opslaan anders is het te belachelijk. Is nu al 2500€ om zo ene nog maar juist de baan op te krijgen :banghead:
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Lees daar ook wel eens wat, maar ook veel op youtube en andere kanalen, mede daardoor wat bang gekregen van de F11, de vroege tourings die in mijn budget vallen (2011-2013) kennen toch veel problemen, die balgen, trillingen in de aandrijflijn? Trillingen van de motor door af fabriek matige motorsteunen. X-drive schijnt al helemaal onbetrouwbaar te zijn en extreem duur in reparatie. De F31 zegt me nu eigenlijk meer, is ook meer up-to-date binnenin, maar die is zo klein..
 

leon-cupra

Forumguru
Tja, op het net kom je meestal alleen maar negatieve ervaringen tegen.
Mijne baas heeft 280.000km op 4-5 jaar met een F11 520d gereden. enkel in de garage gestaan voor onderhoud. Nu heeft hij een G31 520d ... nada herstellingen.
Als je dan leest in de M-afdeling op bimmerboard .. een M3/M4 heeft volgens velen ook wat issues. De M2 competion deelt de motor van de M3 die dan last heeft van het fenomeen “crank hub”. De eerste gen. M2 is nog redelijk bullet proof. dus tja als je op basis van een forum beslist, zou je dus ook nooit een M mogen kopen :pieker:
Ik trek mij dat niet echt aan. Als ik iets wil, tracht ik dat te bereiken .. no matter what :pardon:
 

Kanerr

Forumguru
Phoah, m2!! Super gaaf, proporties kloppen, super brede heupen en een goed recept.

Wist bij de eerste teaser al meteen wat het was, driftend een foto =bmw en dan had ik al meteen het gevoel van een m2 ivm de 'fun' :D

Mooi hoor, meteen doen. De benz ga je niet houden aangezien je er niet uit krijgt wat je had gehoopt. (Familie cruise etc)
 

leon-cupra

Forumguru
@Kanerr , het blijft nog wel (even) een droom/doelstelling. De roverheid in BE zijn de taksen aan het aanpakken. Kost nu al +\- 1800€ eenmalig en jaarlijks een goede 800€ om deze nog maar gewoon de baan op te krijgen. Moest dat stukken duurder worden volgend jaar is het zowiezo een “njet”. Daarnaast nog de financiële middelen vrij krijgen (2 andere wagens nog verkopen) en de benz ook tegen een mooie prijs moeten kunnen verkopen. En het belangrijkste struikelblok ... mijn madam. Kreeg nu al een antwoord van “nu stel ik mijn veto bij de volgende wagen”. Ze zag mij al afkomen met mijn plannen als de fiesta en Corsa verkocht zouden zijn. Ze weet dat het dan wel eens terug enorm zou kunnen kriebelen ... en gelijk heeft ze.

nu, de doelstelling “M2” is bij mij gezet, alleen denk ik dat de kans zeer klein zal zijn (maar niet onbestaande) dat hij er komt.
Ze zitten nu ook wel op een herverkoopwaarde die nog amper zakt .. integendeel de waarde stijgt zelfs een beetje het laatste jaar. Ook niet onbelangrijk voor mij (en een argument om mss later mijn madam te kunnen overtuigen):D
 

JeSko

Forumguru
Das waar @leon-cupra , maar ik lees precies toch minder shit over mijn Superb, daar zijn het vaker kleine problemen als er al wat aan is. Maar moet zeggen, staan mooie F11's op hoor, zeker de laatste tijd, er staat 1 sjiek bruine op die ik echt mega vind, en geen zotte kilometerstand (150 k), als je dan op Youtube ze'n POV ziet achter het stuur van zo'n F11 met automaat :tegek: je zit daar echt als een koning in, heerlijke dikke zetels, die rechterarm lekker laten rusten en enkel gebruiken om de geniale I-Drive te bedienen... :itwasntme: effe gas en meteen respons ( zelfs met een 520 ), heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan