Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Mijn madam kent mij ... als ik iets in mijn hoofd heb ... ze gaat er weinig aan kunnen veranderen. Gaat wel een paar weken slecht gezind zijn op mij, maar uiteindelijk weet ze toch dat ik altijd wel iets uit mijn hoed tover om het gedaan te krijgen. Was zelfs nu verwonderd dat ik een deal liet liggen om 3k. :arghh:
 

larsy

Forumguru
Mooie bakke allemaal .
Toch goed na denke wat je zou doen .

Ja je kan kopen wat je wil na een half jaar is het nieuwe er weer van .... en dan wil je weer iets anders . Zo heb IK dat toch . :laugh:

Soms denk ik ook : ik doe de audi s3 weg en weer iets anders (nu een Saab cabrio )
En de sup3 ook weg voor een caddy maxi (nog meer ruimte)
En gewoon voor weer eens wat anders te hebbe !!
maar goed ik ga het zo laten
En gewoon rijden met wat ik heb (niet dat dit een straf is , maar toch altijd blijven dromen naar iets “nieuws/anders”)
En dit stopt toch niet ( dat verlangen naar een andere wage ... ).

En Ik denk dat je met u benz ook zo wel kan blijven rijden .

7F0A7823-6845-4A83-BEEC-619370E7ADA4.jpeg
998C2891-4D7B-4372-937F-36AA7869E330.jpeg


55490CDD-A9E4-460D-819D-7312F0375CAA.jpeg


Als ik voor een M ging was het deze cabrio of coupé (de kenners kenne de kleur wel)
Ze zijn wel duur geworden vin ik . 67B62FF1-EA2D-482C-982D-7AC31FD1656E.jpeg B9FBA544-E473-4E52-9B3B-87CB9BD23FAF.jpeg
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@larsy , ik ben net hetzelfde als jij. Ik geef ook eerlijk toe aan iedereen dat bij mij “the chase is better then the catch”: Uren zoeken op het net, de beste aanbieding zoeken, rekenen, kosten van een wagen opzoeken, de onderhandelingen, ... en dan de beslissing ... dan eindigt de “spanning”. Eerste weken zijn uiteraard wel leuk. Nieuwe wagen, trots op de wagen, veel ontdekken maar na een tijd verdwijnt dat allemaal. Niet dat ik dan met tegenzin in een wagen rij maar dan komen de eerste kriebeltjes terug .. wat is er mogelijk: beter, sneller , duurder, knapper , ... en als ik dan weet dat het budgettair haalbaar is ... tja dan is het hek van de dam :arghh:

in dit geval met de M2 ook. Financieel haalbaar? Ja, zelfs de iets duurdere maar stel mezelf dan wel beperkingen op. Financieel verantwoord? Neen, eigenlijk niet. Maja meestal wint het duiveltje dan in mij :arghh:
 

leon-cupra

Forumguru
En de madam dan nog ... paar dagen vies op mij “gij met jouw wagen en vind je dat normaal ...” daarnet “en staat er zo gene blauwe te koop zoals diene screensaver op ouwe gsm? Is veel mooier dan diene witte” :banghead::banghead:

Als zelf verkoper zijnde in mijn hoofdberoep interpreteer ik dat als “koop maar ene” :arghh:

vrouwen :nono::nono::nono:
 

EdK

Forumguru
Uren zoeken op het net, de beste aanbieding zoeken, rekenen, kosten van een wagen opzoeken, de onderhandelingen, ... en dan de beslissing ... dan eindigt de “spanning”. Eerste weken zijn uiteraard wel leuk. Nieuwe wagen, trots op de wagen, veel ontdekken maar na een tijd verdwijnt dat allemaal.
Hebben we in nederland een woord voor !! " Koopziek " :nailbiting::nailbiting::dankje:
 

leon-cupra

Forumguru
Dan is iedereen koopziek. Hoeveel tijd spenderen er hier uren op het forum om de juiste beslissing te nemen? Hoeveel wachten er niet zoals een kind vol ongeduld op hun nieuwe wagen. Iedere dag is er eentje teveel. En er is geen huis mee te houden op de dag van de levering. En de eerste week toon je hem aan iedereen maar na een maand krasje “ach , het is maar een auto”

op mijn werk kan ik ook wel enorm enthousiast zijn met een nieuw project. Ben ik dan plots workaholic?
 

leon-cupra

Forumguru
@s-line , ging mij idd niet tegen houden. Zou ik bij de laatste onderhandeling wel proberen los te krijgen, het herspuiten vd bumper. Volgens de verkoper zou dit amper 250€ kosten. Als het maar zoveel kost, is het maar een kleintje om dit toe te staan. Maar zaten met een verschil van 3000€. En met een verkoper die uiteindelijk geen enkele toegeving wou doen ... tja dan houdt het op.

Mijn madam verklaart mij nu al voor gek. Moest ik die 3000€ er nog eens doorduwen dan beland ik de komende jaren op de bank.

Runing cost van zo een wagen is ook niet min. 3000€ Taksen om nog maar de wagen op de baan te krijgen, 2000€ verzekering ... daar kopen velen al een wagen voor :arghh:
 

Vinny

Forumguru
ik heb wel interesse in de Benz. 1 groot probleem ik heb van un juni nog maar mijn Superb IV. Als ik deze nu al weg doe, zal mijn vrouw mij waarschijnlijk buiten bonjouren :(
Maar als je mij de specs en uw prijs doorstuurt via pm kan ik het me toch misschien eens heel voorzichtig riskeren op oudejaarsavond...
 

leon-cupra

Forumguru
Heb hier in de buurt een goed adres voor wagens op te kopen. In het verleden al een paar wagens daar achter gelaten tegen deftige prijzen. Vandaag niet :nono: die sjarels doen allemaal juist hetzelfde. Goedkoopste vergelijkbare wagen min 3000€. Aangegeven dat die goedkopere wagens niet het aircap systeem hebben waardoor je met 4 perfect comfortabel open kan rijden. Hij verstond mij perfect en mijn vraagprijs was zeker niet onrealistisch. Verhoogde zijn bod met 500€. Tja onvoldoende ... dan maar zelf verkopen.
 

Tuner111

Forumguru
Ga je een halen in duitsland ;) vele betere wagens, die beter bereden zijn dan hier... en het aanbod is zo veel groter. en de import kosten zijn ook niet zo veel he.

Mijn volgende is zowiezo een import uit duitsland...
 

leon-cupra

Forumguru
@Tuner111 , neen. Zal geen uit DE worden. Prijzen zijn niet interessant genoeg. En met zo een wagen heb ik toch wel graag garantie bij een Belgische dealer/verkoper.
Heb er al 3 uit DE gehaald. Soms sta je wel voor niet leuke verassingen. En om heel DE af te rijden, daar heb ik ook geen zin in.
En dinsdag een M2 gezien die puur autostrade gezien heeft ... zag er niet schoon uit. Had ipv een witte voorbumper quasi een grijze bumper van al de steenslag.

importkosten heb je trouwens niet. Juist de invoerkeuring van 65€.

En ook , als je dat wilt verkopen .. de meeste M kopers willen een BE-M. Want in DE is er geprutst met de kilometers, veel accidentwagens ...:arghh:
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
ieder zijn ervaringen. mij leert het dat je als je wat zoek mooie deals kan doen.. en als je nu een m2 com koopt moet je die houden.. vanaf de nieuwe gaan ze alleen maar kleinere motoren er in steken :)

paar maand geleden op het kopen gestaan van een RS3... zodat de baron meer naar project kan gebouwd worden. Maar toch niet gedaan omdat we nog hele onzekere tijden te gemoed gaan. En ik aan het rondkijken ben naar een huisje :D

Maar die RS3 kwam uit DE van een liefhebber die er met veel zorg had mee gereden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan