Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Vind de diffusor te opvallend bij een witte. Bij mij valt die minder op.
Maar anders had een witte ook meer de voorkeur gehad (gemakkelijker “krasvrij” te houden):jaja:
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Wit maakt gewoon dik, mijn Sup ziet er ook groter uit dan eenzelfde Sup in een andere kleur, de nieuwe S3 is iets breder en iets langer dan de S2, maar door de kleur leek mijn S2 groter dan de zwarte dikke sportline waar ik den Bílý heb naast geparkeerd een poos geleden. Terwijl het toch echt andersom is.

Trouwens, uwe is goed zo, maar zwarte accenten vind ik mega dik staan op een zilveren auto, misschien is dat wat? Al weet ik dat je niet zo van de mods bent op de Benz.
 

EdK

Forumguru
Dat wil je toch niet rijden ?
Moet je die daklijn zien van achter ?
Daar kan een normaal kind van 13 niet eens meer normaal zitten zonder zijn/haar hoofd te stoten....:pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
De madam haar O3 was wit, mijn RS was wit, mijn MX5 was wit, moesten we kunnen kiezen voor de S3 was het ook wit, ... is op de meeste modellen een superdikke kleur en fijne krasjes zie je amper op een witte (zeer belangrijk voor de madam haar wagen).

Mods, kan er mijn geld niet aan geven. Kan zonder een traantje weg te pinken 10.000euro opleggen voor een nieuwe maar een mod van 200euro .. neen ... lukt niet.
Heb er wel aan gedacht om de achterlichten en de ramen volledig te tinten. Onlangs een C gezien waar de voorgrill volledig blacked out was .... machtig stoer. En dan denk ik ... zou ook wel stoer staan op de mijne ... maar kan het geld er niet aan geven ...:arghh:
En volgend jaar is het de eerste keer keuring .. dus lichten, ramen zijn een risico. Mss volgend jaar na de eerste keuring er eens over nadenken... tegen dan is het vrouwtje de opleg van de benz ook vergeten :D
 

JeSko

Forumguru
Mss volgend jaar na de eerste keuring er eens over nadenken...

Als ge hem nog hebt dan :koffie:;)

Over dat wit, hélemaal gelijk, trouwens, het MoonWhite van Skoda moet wel het witste wit zijn, ik heb al vaker naast witte auto's gestaan, maar mijne is zoals de tanden van een Hollywood ster, spierwit, ander wit lijkt crème tegenover de mijne :)
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK daarmee dat ik een cabrio heb é ... dak open en plaats tot in de ruimte (of de eerste tunnel) :jaja:
Heb het eigenlijk nog niet getest om vanachter te zitten met de kap toe ... zowiezo een stuk benauwder, moeilijkere toegang tot de achterbank maar geen idee hoe de hoofdruimte is. :pieker:
 

leon-cupra

Forumguru
Als ge hem nog hebt dan :koffie:;)

Over dat wit, hélemaal gelijk, trouwens, het MoonWhite van Skoda moet wel het witste wit zijn, ik heb al vaker naast witte auto's gestaan, maar mijne is zoals de tanden van een Hollywood ster, spierwit, ander wit lijkt crème tegenover de mijne :)
Mijn RS was moon white en de madam haar O3 candy white
IMG_1579_zpsgnbatils.jpg~original


Moon white is een zeer knap wit en ook een stuk gemakkelijker te onderhouden dan het candy white.

Tja, volgend jaar zullen we zeker nog wel halen. Staat nog wat te veel kapitaal (2 andere wagens) op de oprit die nog verkocht moeten worden ... streefdoel is zowiezo minimaal 2-3 jaar en na die 2-3 jaar zullen we wel zien ... op twee jaar kan er nl veel gebeuren en veranderen ...
 

JeSko

Forumguru
Groot verschil, MoonWhite is klassevol en licht, Candy White is precies een vuil camionette, vind het geen mooie kleur. Begrijpelijk, hopelijk loopt het wat los met je auto's te verkopen, de tweedehands auto sector en nieuwe auto sector heeft het zwaar atm door Corona.
 

leon-cupra

Forumguru
Moon white is ook metallic tegenover candy white uni lak.
Moon white gaf een veel vollere kleur.

Voor beginners is het nog veel moeilijker. Je moet wat vertrouwen bij de klant opbouwen maar met quasi geen kopers is dit zeer moeilijk.
Kennis die al meer dan 10jaar in de autoverkoop zit, verkoopt nog steeds zijn wagens vlotjes (zit ook in een niche-markt - bmw E30 en consoorten), uiteraard niet zoveel als voor corona, maar hij verkoopt ze wel.
We zien wel ... hoef er geen boterham minder voor te eten maar zou wel graag eens resultaat willen beginnen zien ...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb ooit drie witte auto's achter elkaar gehad en toen plechtig gezworen dat ik nóóit maar dan ook NOOIT meer een witte zou nemen. Ofwel je bent eeuwig aan het wassen en poetsen, ofwel je rijdt voor schandaal.
Eén voordeel was er wel, merkte ik nadat ik zowel een rode als een witte NSU Prinz4L had gereden (late jaren '60): met de witte kreeg ik meestal gewoon voorrang als ik van rechts kwam, met de rode werd ik vaker genegeerd. Wit toont dus inderdaad groter.
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , er zijn veel "slechtere" kleuren dan wit. Het lava blue van onze S3 is veel lastiger dan wit. De S3 wassen en na 1 ritje zie je al terug het vuil. Zwart ... dat is een nachtmerrie. Heb hier een zwarte ford fiesta staan ... zo een miseriekleur om proper te houden. Zwart komt er hier nooit in. :nono::nono:
 

Canon-Eye

Forumguru
Zwart heb ik een keer gehad (mij eerste Skoda, F1c 1,4mpi van 2002-2007) en ook die laat ik voortaan staan.

Cappuccinobeige reed ik op twee auto's van 2007 tot 2018 - dé kleur voor luie poetsers als ik. Je ziet pas dat hij vuil is als je er een natte spons op zet; zolang je eraf blijft ziet-ie er keurig uit.
Goeie truc: even de wielen schoonspuiten en de ruiten en lampenglazen reinigen, dan kun je weer weken voort... :jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan