De brandstofleiding hoorde je bij ongeveer 2000 toeren. Een resonerend geluid wat uit het bijrijders portier leek te komen.
Inmiddels na de laatste reparatie al weer heel veel kilometers gereden inclusief wintersport Oostenrijk.(wat een genot de 4x4 in de sneeuw)
Er zijn geen problemen meer geweest en de auto heeft nu zijn 1e 15000km onderhoud in ons bezit gehad. (oliewissel en alles wat daarbij hoort) Ik laat standaard bij al mijn auto's die ik heb gereden om de 15000km de olie verversen longlife beurten doe ik niet aan.
Dit heb ik bij de vaste garage laten doen en ik heb de auto nog helemaal laten nakijken omdat ik nog tot april garantie heb.
Er zijn geen problemen of gebreken geconstateerd en volgens de monteur heb ik voorlopig geen omkijken (buiten normaal onderhoud) naar de auto zover je dat kan zien natuurlijk.
We hebben nu zo'n 17000 km met de auto gereden waarvan de laatste 5000km vlekkeloos en heerlijk zijn verlopen.
Volgende week gaan we weer een mooie rit naar Oostenrijk maken dus wellicht de laatste beproeving binnen de garantie.
Er staat nu ongeveer 46000km op de teller en ik ga ervanuit dat alle problemen er nu inmiddels wel uit zijn.
Dus de auto mag normaal gesproken nog een jaartje of 3/60000km met ons mee om dan naar een nieuwe eigenaar te gaan.
Iedereen die dit leest bedankt nog voor alle tips en het meedenken!
Nog even een fotootje helaas nu wel op de winterbanden/velgen.