De auto komt uit Duitsland en ik zie in de papieren die erbij zitten dat de waterpomp onder garantie is vervangen de reden weet ik niet. Wel weet ik dat er bij meerdere vag modellen problemen zijn geweest met de waterpomp zo zijn bij mijn vorige auto (audi a6) beide waterpompen vervangen als terugroepactie.Waar ik nog even benieuwd naar ben....de auto is aangeschaft met 29.000 km maar bij 18.000 km is de waterpomp al vervangen. Waarom?
Gisteren nog bij 2 dealers geweest helaas beide gesloten. ( heb ik weer) Ook bij de benzinepomp geen G13 kunnen kopen ze hadden alleen een universele koelvloeistof en dat sla ik toch maar even over. Ik heb overigens nog ruim 300km gereden zonder problemen. We gaan dalijk verder richting Kroatië wellicht hebben ze langs de snelweg wel G13 koelvloeistof zo zeldzaam zal dat spul nou ook weer niet zijn lijkt me. En nee voor de prijs zou ik het niet laten want dan zou ik wel een andere auto gaan rijden deze drinkt namelijk nog meer als het baasje. Maar wat een genot is het elke x weer als ik ermee onderweg ben.Ik zou gewoon even bij een VAG-dealer binnenstappen, krijg je gewoon direct het juiste…
Zitten in Oostenrijk nooit erg ver weg.
Of
Prijs kan het issue niet zijn, lijkt mij.![]()
VW Händler finden | Volkswagen Österreich
Wo ist der nächste VW Händler? Die Werkstatt- und Händlersuche von Volkswagen Österreich hilft dir weiter » Hier informieren!www.volkswagen.at
Onder mobiliteitsgarantie kan het zijn dat ze kostenloos bijvullen.