Meeting bij Pon in Leusden?

VEEJAY

Forumguru
/forum/images/graemlins/blush.gif Ik heb wel een vader /forum/images/graemlins/blush.gif

25 JUNI DAN?
 

richyk

Actief lid
Heb ik wel m'n RS maar moet nog wel ff agenda's trekken met Sidonia /forum/images/graemlins/grin.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Als je haar de avond ervoor uit eten meeneemt dan ben jij zondag bij de meeting /forum/images/graemlins/24.gif. (vrouwen hoeven niet ingewikkeld te zijn) /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
Lijkt me leuk plan. Kan Karstiman hier een poll voor aanmaken wie op deze meeting wil komen of doen we het in dit topic?

25-6 in Nieuwegein aanwezig:
1. Veejay
2. Kensei
3. ....
 

VEEJAY

Forumguru
Ah wordt al gezellig /forum/images/graemlins/24.gif. Het loopt alleen nog niet storm..

Ik heb even een nieuw draadje geopend. Deze topic is hier natuurlijk niet voor bedoeld (mijn excuses).
 

DJNeO

Actief lid
NU ff de vraag, gaat DEZE meeting bij pon nog door?? wil dit namelijk wel dusdanig vlot weten gezien het feit ik hier een middag voor vrij moet nemen... /forum/images/graemlins/smile.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

NU ff de vraag, gaat DEZE meeting bij pon nog door?? wil dit namelijk wel dusdanig vlot weten gezien het feit ik hier een middag voor vrij moet nemen... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

ABSOLUUT

Deze meeting gaat door. Er zijn afspraken bij PON en daar heb ik geen afmelding van gekregen. Kijk op deze poll om jezelf op te geven en op deze poll om het voorkeurs onderwerp aan te geven.
 

DJNeO

Actief lid
Zoow... heb gister even vrijgevraagd voor vrijdag middag 30 juni en het is akkoord! voor mij is de Meeting dus ook helemaal definitief /forum/images/graemlins/smile.gif (ik kom overigens ook gewoon 25 juni naar nieuwegein toe /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif )

Voor degene onder ons die het adres niet weten hier is het:

Pon Mobiel (Škoda)
Klepelhoek 4
3833 GZ LEUSDEN
NEDERLAND

moet er overigens wel bijzeggen, de routeplanner is niet logisch, zie je een kaartje waarop het ligt, adres erbij, en kun je een route plannen, wanneer je dat doet, wordt je niet naar leusden gestuurd, maar naar nijkerk... /forum/images/graemlins/confused.gif
 

SkodaMan

Actief lid
Check deze pagina of je naam er bij staat.

Mirjam van Pon Mobiel schrijft:
"Veertien personen is een mooi aantal, leuk dat het leeft onder de leden!
Onze showroom staat vol met mooie modellen, dus ik denk dat de vroegkomers zich prima zullen vermaken, geen probleem. Mocht de groep al eerder compleet zijn, dan kunnen we ook vroeger van start gaan, dat overleggen we volgende week op de dag zelf nog wel even."

Ik haast niet wachten /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Hetzer

Forumguru
ik denk dat ik ook wel dat ik er wat eerder zal zijn !!! omstreeks om 13.00/13.30!!
Waar verzamelen we eigenlijk ??? ik ben daar niet echt bekend??
 

DJNeO

Actief lid
t lijkt mij dat we gewoon bij Pon Mobiel verzamelen!
Of niet skodaman?? /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

t lijkt mij dat we gewoon bij Pon Mobiel verzamelen!
Of niet skodaman?? /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]

Zeker DNJeO, we verzamelen in de showroom:
Pon Mobiel (Škoda)
Klepelhoek 4
3833 GZ LEUSDEN
Je kunt het niet missen /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Mensen,

Ik had aangegeven dat ik kom, maar weet niet of ik het ga halen. Ik moet eind van de middag in Amstedam zijn, mag het weekend lekker werken...

Ik kan komen, maar ben betijds weer weg. Is dat mogelijk? Er naar toe rijden is geen probleem oor mij, ik woon in Leusden.
 
Bovenaan Onderaan