Meeting bij Pon in Leusden?

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Ach, zo veel minder centraal dan omgeving Utrecht is 't toch ook niet? Scheelt maar 30km...

[/ QUOTE ]
Daar heb je gelijk in, alleen doe je over die 30 km wel het langst over de hele rit vanwege die /forum/images/graemlins/disc.gif A2...
+dat er zeker mensen zullen zijn die vinden dat die 30km net de doorslag kan zijn om niet te komen... /forum/images/graemlins/smiley29.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Ach, zo veel minder centraal dan omgeving Utrecht is 't toch ook niet? Scheelt maar 30km...

[/ QUOTE ]
Daar heb je gelijk in, alleen doe je over die 30 km wel het langst over de hele rit vanwege die /forum/images/graemlins/disc.gif A2...


[/ QUOTE ]

Maar toch niet op een zaterdag?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Sorry België . Was even niet erg sociaal. Leusden ligt natuurlijk niet erg centraal in de Benelux. Waar zit de importeur in België eigenlijk?

[/ QUOTE ]

In Kortenberg en dat ligt centraal in Belgie, tussen Leuven en Brussel.
D'Ieteren is verdeler van Skoda, en nog enkele "niet zo bekende merken" als VW, Seat,Porsche, Audi, Bentley, Yamaha en Lamborghini.
http://www.dieteren.com/zones/dieteren/default.asp?ID=DA69A18A_7C33_483C_8F67_1ECE45A0954B
De parking is gigantisch groot en net nog uigebreid.
Ik zal bij gelegenheid enkele foto's maken.
Vorige week stond er een prachtige zwarte RS niet zo ver van de draad!
 

DJNeO

Actief lid
om t een btje centraal in de benelux te doen zal je dus toch al snel uitkomen op brabant denk ik... /forum/images/graemlins/smile.gif
 
ok klaar met die onzin laten we een landkaart en een passer nemen en de middellijn bepalen die licht zeker niet in amsterdam en ook niet in utrecht.....als belgie er bij word gerekend aangezien we in luxemburg volgens mij geen forum leden hebben zal het dan wel iets van noord oost brabant worden
 

DJNeO

Actief lid
Gezien het aantal stemmen in de poll zou er op dit moment een droevig nummer van 8 personen op de meeting komen... dit is zeer weinig en eigenlijk niet doe moeite waard om te regelen... /forum/images/graemlins/407.gif

Mijn voorstel:
Maak een nieuwe pol met daarin voorop de vraag HOEVEEL forum leden er uberhaupt zin in hebben om naar een meeting te komen...
en een 2de met daarin de vraag op welke dag men dat wilt...

aan de hand daarvan kijken OF er een meeting moet komen en zoja, waar...

dan nog wat anders... hoegroot IS skodaforum nu eigenlijk?
met andere woorden, hoeveel mensen zijn er die nu actief zijn... Ik weet dat skodaforum veel leden heeft, maar ik weet ook dat er super veel mensen zijn die 1 of 2 keer hebben gepost en daarna nooit meer naar skodaforum om hebben gekeken... voor t zelfde geld lijkt skodaforum groot maar is t in werkelijkheid heel klein... wanneer dat zo zou zijn en we willen een meeting zal je voor een eerste meeting toch al snel uitkomen op een parkeerplaats ergens denk ik...
 

DJNeO

Actief lid
ja okee... er is aardig wat gereageerd... er hebben 49 mensen de poll ingevuld... okee... daarmee is 1 van mijn punten beantwoord... er zijn genoeg mensen actief voor een meeting... /forum/images/graemlins/smile.gif dan nu nog de resterende punten oplossen en we zijn daadwerkelijk bij elkaar tijdens een gezellige meeting /forum/images/graemlins/grin.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Zondag was ik naar een seat-online meeting. Ik heb best een historie met dat cluppie.

Was erg gezellig, stond als enige met een Skoda maar dat mocht de pret niet drukken. Misschien kunnen we een keer wat gezamenlijk organiseren.
 

Dutch4x4

Senior Member
Is ook een idee, ja. Net zoals ik al eens heb geopperd om aan te haken bij een meeting van de Skoda Club Nederland.

Maar ik geloof dat toen de algemene stemming was dat het forum toch eerst eens een eigen meeting moest houden voordat er iets anders wordt geprobeerd. (Waar ik het niet mee eens ben, maar in dit soort gevallen leg ik me daar erg snel bij neer.)
 

Mystic1983

Nieuw lid
heel goed idee /forum/images/graemlins/laugh.gif kzal er zeker bij zijn /forum/images/graemlins/laugh.gif
ben sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een skoda favorit en het bevalt me heel goed /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Tallguy

Forumguru
Ik ben het eens met DJNeO, maar ik heb al langer geroepen dat een meeting op een werkdag (en dat ik 's vrijdags voor veel mensen) bijna niet haalbaar is.

Gewoon een meeting proberen op een parkeerplek in Z-Gelderland of N-Branbant en dan via een poll of een thread aangeven wie er komen.
Is niet moielijk te regelen, want er hoeft(!) dan helemaal niets geregeld te worden; geen eten, geen presentaties, geen drinken, geen ruimte...niets!

En de mensen die willen komen die laten dat weten en die niet komt hoeft niets te laten weten.
Audiforum doet het al ettelijke maanden zo, dus waarom zouden wij (met Audi logo's op onderdelen van onze auto's) het niet op dezelfde manier kunnen doen?

Just pick a date en gaan met die banaan!
 

VEEJAY

Forumguru
okay, zondag 25 juni om 13:00 uur to 15:00 uur aan de parkeerplaats bij een mooi plaatsje in Nieuwegein.

Vanuit Amsterdam/Den Bosch/Den Haag/Utrecht:
neem op de A2 afslag Nieuwegein/IJsselstein en volg de borden Nieuwegein.
Bij het Mercure Hotel slaat u linksaf (Batauweg).
Deze weg volgt u 2 km, vervolgens slaat u linksaf richting Nedereindse Plas.
Volg de borden Nedereindse Plas totdat u onder de snelweg bent doorgereden en neem dan de eerste inrit links. Rij de weg helemaal uit. Hier is de openbare parkeerplaats.

Ik zorg wel voor koekjes /forum/images/graemlins/24.gif


Agenda:
1. Optische tuning
2. Inbouw bijzondere HIFI apparatuur/navigatiesysteem
3. Chiptuning ervaringen
4. gratis koekjes


Wie komt:

1. Veejay (O2 2.0TDI Elegance)
 

VEEJAY

Forumguru
Nee mijn vriendin is bij me weg omdat ik toch een Skoda heb gekozen als auto /forum/images/graemlins/grin.gif (als iemand een mooie auto te leen heeft zodat ik kan scoren houdt ik me aanbevolen /forum/images/graemlins/24.gif )

Als ik vader was had ik mijn kinderen en vrouw meegenomen want het is een heel mooi bos met een meer waar je in ieder geval lekker kunt wandelen als de meeting niets aan is.

Of bedoel je iets anders??? Zaterdag lijkt me juist lastig ivm boodschappen/Ikea etc.
 
Bovenaan Onderaan