Meeting bij Pon in Leusden?

ougie

Forumguru
Dasnogisindebuurt, ik woon er zo,n vijf kilometer vandaan. Het moet dus gek gaan wil ik niet komen, en nee jullie kunnen niet blijven slapen. /forum/images/graemlins/super.gif Stel dat ze bij Pon een black-out krijgen, en ze doen ons allemaal zo'n mooie Skoda-mounten-byke (kweetdespellingniegoe) cadeau, dan weet ik nog wel een paar mooie bosparcoursen. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

SkodaMan

Actief lid
Ik heb op 13 april een e-mail gestuurd naar Pon. Ik heb daarna bij de dame van Publiciteit nagevraagd of ze de mail ontvangen heeft en dat werd bevestigd.

Ik zal een reminder sturen.
 

Tallguy

Forumguru
ben wel benioeuwd naar een datum ondertussen. Oze Octavia 2 en Fabia willen wel graag eens met hun broertjes/zusjes praten /forum/images/graemlins/smile.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Oze Octavia 2 en Fabia willen wel graag eens met hun broertjes/zusjes praten /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Dat ben ik nou eens helemaal met je eens... mijn fabia staat te springen om te gaan! /forum/images/graemlins/smile.gif Ik heb hem ankers moeten geven, kon hem anders niet meer bijhouden /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Goovy

Nieuw lid
Net nieuw dus benieuwd van die meeting in Leusden(waar da ook zijn mag?)waar,wanneer etc.....
 
en is er al wat meer bekend over de meeting bij pon ik hoor het wel heb er wel zin in...als het maar niet de 27e mei is dan vier ik mijn verjaardag /forum/images/graemlins/1761.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Wat voor verjaardag wil je nog meer, dan omringt te zijn door Skoda's en de berijders. Lijkt me de beste verjaardag aller tijden.
 

Wallie

Lid
Als ik kan kom ik ook /forum/images/graemlins/smile.gif Kan DJNeO ook ff zien hoe bij mij de subwoofer is ingebouwd /forum/images/graemlins/wink.gif
 

VEEJAY

Forumguru
zoiets?


Audiforum PON Meeting 10 juni, Leusden
Beste Audiforummers,

Lekker weer, een nieuwe meeting! Dat leek ons een idee. Zeker omdat we nu een meeting crew hebben die regelmatiger meetings gaat organiseren. We hebben een paar weken geleden contact gehad met PON om daar eens een meeting te houden, en wat bleek, PON stond hier voor open.

Dus a.s. 10 juni is het zover, van 11 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags is het parkeerterrein van PON ons eigendom, en kunnen we een flink aantal mooie auto's bezichten. PON zorgt ervoor dat buiten een aantal moderne en klassieke Audi exoten ter bezichtiging staan.

Ook kunnen we de showroom in, hier staan zowel Audi's als Volkswagens. Nog mooier is dat PON speciaal voor ons haar bedrijfs kantine heeft geopend, alwaar we iets kunnen eten en drinken.

Op de parkeerplek is er de mogelijkheid tot het bekijken van de auto's van de andere forum leden. Vanaf de parkeerplek kun je rechtstreeks het PON gebouw binnenlopen, en naar de showroom of het bedrijfsrestaurant gaan. In het bedrijfsrestaurant zullen op een videoscherm diverse films over PON en Audi te zien zijn.

De volgende activiteiten zullen verder plaatsvinden op de parkeerplaats:

FOCWA erkend poetsbedrijf

Auto Totaal Verzorging zal die dag tegen een gereduceerd tarief haar diensten aanbieden. Ze zullen polijstwerkzaamheden demonstreren, en bieden de mogelijkheid tot het verwijderen van deuken uit je auto. Het uitdeuken van plaatwerk kost dan EUR 49,- per deuk, en een tweede deuk in hetzelfde plaatdeel EUR 18,-. Dit is inclusief BTW.

Hartog-Tuning

Hartog-Tuning zal aanwezig zijn in de vorm van VAGCOM serviceaanbieder. Daarbij wordt gedacht aan het uitlezen van kleine storingen en het maken van kleine aanpassingen aan de besturingsoftware van Audi's.


--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Om dus nog even in het kort alles samen te vatten:

Tijd + Lokatie:

10 juni
Zuiderinslag 2 in Leusden
van 11 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags
Activiteiten:
Bezichtigen diverse Audi exoten
Bezoek showroom
Audiforum standje voor informatie + donateurschap + stickerset
Parkeerplek meet
Gebruik van bedrijfskantine van PON + videovertoning
Gratis uitlezen van je auto mbv VAGCOM door Hartog-Tuning
FOCWA Poetsbedrijf met demonstraties en uitdeuk mogelijkheden
Huisregels bij PON:
Je dient je auto te parkeren op de daarvoor aangegeven plekken, er is een speciaal gedeelte vrijgehouden voor het Audiforum; dus daar moeten wij dan ook parkeren, om ruimte te houden voor andere bezoekers.
Op het parkeerterrein mag gerookt worden, echter willen we aan het einde van de dag niet nog een paar uur lang sigarettenpeukjes opvegen, dus gebruik de asbakken die er zullen staan (zorgt PON voor) of de asbak van je auto. En dat geld natuurlijk ook voor overige troep.
Er zullen enkele demo auto's beschikbaar zijn. (voor bezichting, niet om te rijden) Ten overvloede vermelden wij dat deze beschikbaar zijn gesteld door PON en dat we daar zorgvuldig mee om moeten gaan
Er zullen diverse stands van aanbieders van oa. spotrepair, poetsbedrijf en Audiforum zelf aanwezig zijn, die demonstraties zullen geven. Let op kabels etc. die van en naar deze stands lopen, we willen ze natuurlijk niet opeens zonder stroom laten zitten.
Geen gerace en gegas op het parkeerterrein natuurlijk!
Geen muziek installaties demonstreren aan medebezoekers, bij misbruik zal verzocht worden te vertrekken.
Je kunt in de bedrijfskantine van PON een kopje koffie en thee krijgen, dit wordt ons aangeboden door PON. Houd dit binnen de perken, we willen als Audiforum natuuurlijk een goede indruk achterlaten. Ruim ook je rommel op als je weer naar buiten gaat. Geen servieswerk mee naar buiten nemen. In het geval van plastic bekertjes deze weggooien na gebruik en niet laten slingeren in de kantine of op de parking
Toiletten zijn te vinden achter de receptie, naast de ingang van de VW-showroom. Houdt het daar netjes!
 
Bovenaan Onderaan