Meeting bij Pon in Leusden?

SkodaMan

Actief lid
Ik zit nog niet zo lang op dit forum maar heb wel gelezen dat het met plannen van meetings niet zo makkelijk gaat.

Een suggestie is misschien om forumleden uit te nodigen om bij Pon samen te komen. Leusden ligt centraal en wellicht wil Pon een presentatie over Skodatechniek geven of iets dergelijks. Is zoiets al eerder geprobeerd? Kent één van jullie iemand bij Pon? Zal ik wat proberen uit te zoeken?
 

DJNeO

Actief lid
in tegenstelling tot de vorige geplande meeting in eindhoven zal ik dan WEL zker bij aanwezig zijn, reden dat ik bij de vorige niet wou/kon komen was ook tevens afstand en dat ik nog maar net een paar dagen bij t forum zat...
anyway... ik wacht geduldig af /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Timothee

Actief lid
Van mij mag je het uitzoeken /forum/images/graemlins/smile.gif Als het in de zomer plaatsvindt, dan wil ik zeker van de partij zijn (tegen die tijd hoop ik mijn O2 wel te hebben) /forum/images/graemlins/wink.gif
 

richyk

Actief lid
Voor mij geldt hetzelfde als voor Timothee, als het ergens begin juli zou zijn dan ben ik erbij want dan zou m'n Skoda moeten hebben !
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Karstieman</font><hr />

Leuk voor alle Belgische leden...

[/ QUOTE ]

Sorry België /forum/images/graemlins/blush.gif. Was even niet erg sociaal. Leusden ligt natuurlijk niet erg centraal in de Benelux. Waar zit de importeur in België eigenlijk?
 

Tallguy

Forumguru
Lijkt me een goed plan. Dan kunnen wij ook komen met de Fabia en Octavia /forum/images/graemlins/smile.gif

Poll (laten) maken?
 
Lijkt me leuk!
Is het een idee om een aantal RS'en te reserveren voor proefritten op die dag? /forum/images/graemlins/winkie.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: swossie</font><hr />

Is het een idee om een aantal RS'en te reserveren voor proefritten op die dag? /forum/images/graemlins/winkie.gif

[/ QUOTE ]

Ik neem aan dat je bij PON reserveren bedoeld?
 

Huib

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Karstieman</font><hr />

Beste Huib, typ voor de gein eens www.skodaforum.be in. /forum/images/graemlins/bye.gif

[/ QUOTE ]


Ja, je hebt gelijk. Ik wist niet dat ze in belgie zo slim waren om skoda te rijden /forum/images/graemlins/crazy.gif
As they say it : " Skoda, simply clever" blijkt toch maar weer...
(en ik heb niks tegen belgen hoor...)
 

Fabia

† In Memoriam
Als ik kan dan kom ik zeker, maar het wordt lastig voor me. Ik werk maar zes dagen per week...........
 

SkodaMan

Actief lid
Ik heb inmiddels de naam van een contactpersoon die over publiciteit gaat. Deze persoon heeft ook contacten met de Skoda Club Nederland. Mijn vraag aan de moderator van SkodaForum is:

- Kun je aangeven hoeveel (actieve) leden er zijn?
- Kan elk ingeschreven lid via een e-mail verzocht worden in een poll aan te geven of hij/zij naar een meeting in Leusden komt?
 

SkodaMan

Actief lid
De aardige dame van publiciteit bij Pon in Leusden vertelde mij dat het zeer moeilijk is in het weekend iets te organiseren. Op bijvoorbeeld een vrijdagmiddag in de (vroege) zomer gaat het wel. In samenspraak met Pon kunnen we een datum prikken. Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

- 14.30 uur verzamelen en kennismaken
- 15.30 uur presentatie van een medewerker van Pon over een nader te bepalen onderwerp, bijvoorbeeld: Skoda historie of CANbus technologie.
- 16.00 uur vragen stellen en rondgang door de showroom
- 16.30 uur afscheid en terugreis

We kunnen het eenvoudig houden zonder al te veel (financiële) verplichtingen. Ik zal met Pon een datum afspreken. Daarna kunnen we een e-mailing en poll starten als de moderator het daar mee eens is.
 
Bovenaan Onderaan