Meeting bij Pon in Leusden?

SkodaMan

Actief lid
Mirjam, de aardige dame van publiciteit bij Pon in Leusden, heeft teruggebeld /forum/images/graemlins/grin.gif. De technische man bij Pon heeft als voorkeur voor een datum:

Vrijdag 30 juni.

Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

- 14.30 uur verzamelen en kennismaken
- 15.30 uur presentatie van een medewerker van Pon
- 16.00 uur vragen stellen en rondgang door de showroom
- 16.30 uur afscheid en terugreis

Over het onderwerp van de presentatie zullen we een poll starten: bijvoorbeeld: Skoda historie, CANbus technologie, de Multilink achteras of de Elektromechanische stuurbekrachtiging.

Als het goed bevalt kunnen we een ander jaar de meeting wellicht uitbreiden.
/forum/images/graemlins/471.gif
 

richyk

Actief lid
Moet even kijken of dat past in m'n schema. Vind vrijdag eigenlijk niet zo geschikt voor een meeting ! Aan de andere kant heb ik dan wel m'n O2 /forum/images/graemlins/489.gif
 

Wallie

Lid
Moet zeggen dat ik vrijdag ook niet zo'n succes vindt... om er nou vrij voor te gaan nemen, nee sorry.
 

DJNeO

Actief lid
Ik neem er wel een dagje vrij voor hoor... heb net weer even flink wat overuren gemaakt die worden uitbetaald in vrije dagen, dus kan er wel 1 tje missen /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Maar laat het wel bijtijds weten, anders ben ik al ingepland in bij een klant...

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Wallie</font><hr />

Als ik kan kom ik ook /forum/images/graemlins/smile.gif Kan DJNeO ook ff zien hoe bij mij de subwoofer is ingebouwd /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

(Frederik is de naam /forum/images/graemlins/wink.gif ) maarruhm... ben benieuwd /forum/images/graemlins/smile.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Op zaterdag kan het niet bij Pon.

[/ QUOTE ]

Dit vind ik overigens erg vreemd gezien het feit dat die audi meeting WEL op een zaterdag is... (de 10de) waarom zou het voor skoda dan niet op een zaterdag kunnen?? :S
Plus het feit, de meeting van die audi, heeft een wat langer schema, dus ook meer tijd voor de forummers om met elkaar te kleppen... /forum/images/graemlins/smile.gif
 

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Misschien denken ze bij PON ook nog steeds dat Skoda rijders mindere volk zijn?

[/ QUOTE ]

Die gedachte zal er ook min of meer achter zitten denk ik ! Skoda staat nou eenmaal niet op hetzelfde treetje als Skoda...
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Skoda staat nou eenmaal niet op hetzelfde treetje als Skoda...

[/ QUOTE ]

'Als Seat' zul je misschien bedoelen. /forum/images/graemlins/grin.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Misschien denken ze bij PON ook nog steeds dat Skoda rijders mindere volk zijn?

[/ QUOTE ]

Die gedachte zal er ook min of meer achter zitten denk ik ! Skoda staat nou eenmaal niet op hetzelfde treetje als Skoda...

[/ QUOTE ]

Als ze inderdaad onderscheid maken tussen Skoda en Audi dan ben ik meer voorstander om zelf onderling iets te organiseren zonder PON. Dan kan het zeker op een zaterdag /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
Er staat een nieuwe poll in de 'POLL' sectie om de interesse te peilen ivm de onderwerpen van een presentatie.
Stemt U allen mee ? /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mickie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Misschien denken ze bij PON ook nog steeds dat Skoda rijders mindere volk zijn?

[/ QUOTE ]

Die gedachte zal er ook min of meer achter zitten denk ik ! Skoda staat nou eenmaal niet op hetzelfde treetje als Skoda...

[/ QUOTE ]

Als ze inderdaad onderscheid maken tussen Skoda en Audi dan ben ik meer voorstander om zelf onderling iets te organiseren zonder PON. Dan kan het zeker op een zaterdag /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
aan de ene kant ben ik het daar wel met je mee eens, maar aan de andere kant, Pon kan ons wel info oer de CANbus technologie geven... dat kunnen we onderling niet... /forum/images/graemlins/frown.gif

Misschien zouden we anders met alle forum leden een skoda tour moeten regelen... met een onglooflijk lange stoet skoda's een ritje maken zoals je wel eens ziet met die oldtimers... :tongue: (geintje... :tongue:)
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Misschien denken ze bij PON ook nog steeds dat Skoda rijders mindere volk zijn?

[/ QUOTE ]

Die gedachte zal er ook min of meer achter zitten denk ik ! Skoda staat nou eenmaal niet op hetzelfde treetje als Audi/Seat/VW/Porsche...

[/ QUOTE ]

Wel vreemd, want toen ik een proefrit deed in een O2 zat een redelijk aantal mensen van de Skodaclub NL in de showroom vanwege een presentatie en vergadering.

Als ze niet mee willen werken, dan zonder hen. Desnoods afspreken bij een parkeerplaats in het midden van het land. Doet Audiclub ook (bij Meern)
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Als ze niet mee willen werken, dan zonder hen. Desnoods afspreken bij een parkeerplaats in het midden van het land. Doet Audiclub ook (bij Meern)

[/ QUOTE ]

Dat vind ik nou eens een super idee... /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Wel vreemd, want toen ik een proefrit deed in een O2 zat een redelijk aantal mensen van de Skodaclub NL in de showroom vanwege een presentatie en vergadering.


[/ QUOTE ]

Klopt. De SCN bestaat natuurlijk al veel langer en heeft inmiddels vele lijntjes uitstaan bij Pon, die ook in het clubblad adverteert. Pon kan op zijn beurt weer goede sier maken met de historie die de mooiste auto's binnen de club representeren.

Skodaforum.nl moet zich als het ware nog 'bewijzen' bij Pon, denk ik. Maar kan onze sponsor S-Point (als grootste Skoda-dealer van NL) niet een bemiddelende rol spelen? En S-Point zelf is natuurlijk ook een mooie meeting-locatie...
 

Tallguy

Forumguru
Ik vind alles best zolang het maar in het weekend is. Door de weeks zit ik op de roeibank samen met de andere slaafjes /forum/images/graemlins/smile.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Skodaforum.nl moet zich als het ware nog 'bewijzen' bij Pon, denk ik. Maar kan onze sponsor S-Point (als grootste Skoda-dealer van NL) niet een bemiddelende rol spelen? En S-Point zelf is natuurlijk ook een mooie meeting-locatie...

[/ QUOTE ]

Wie heeft er dan contacten bij S-point... is namelijk idd wel een goed punt om te overwegen /forum/images/graemlins/smile.gif

over de meeting locatie ben ik het niet helemaal eens.. t is wel mooi omdat het onze sponser is, maar locatie vind ik toch een beetje slecht gelegen voor de rest van de Forummers... (behlave degene die in de buurt van A'dam wonen /forum/images/graemlins/smile.gif )
 

Dutch4x4

Senior Member
Ach, zo veel minder centraal dan omgeving Utrecht is 't toch ook niet? Scheelt maar 30km...

En onze gastheer heeft uiteraard contacten bij S-Point, anders waren ze nooit onze site-sponsor geweest! /forum/images/graemlins/grin.gif

(Ik heb ze zelf ook, maar het lijkt me handiger als Exciter dat doet.)
 
Bovenaan Onderaan