EvilKnievel
Forumguru
Die van mij is ook week 9 aangekomen, het is alleen iets te ver om even te gaan kijken (1,5 uur rijden) maar ik zal de dealer eens een mailtje sturen, of ik wacht de verrassing gewoon af zaterdag 

Vandaag een telefoontje van de leasemaatschappij, mijn bestelde kleur (stone grey metallic) is vervangen door een iets andere kleur (Satin grey), of ik die wilde.
Kleur is vervangen door Anthracite Grey, niet Satin Grey. Satin Grey is veel lichter dan Stone Grey. Anthracite Grey is iets donkerder dan Stone Grey.
Hmm, ik heb 'm besteld met opties (niet teveel)...Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er voldoende Octavia's in Leusden staan die onmogelijk allemaal verkocht kunnen zijn. Van de meest courante modellen en kleuren (zonder extra opties) staan er altijd wel wat op voorraad. Wil je een zwarte 1.9TDI Elegance zonder opties en zwarte bekleding dan moet die vast wel op korte termijn te leveren zijn.
dus nu toch maar 16"De mijne is in week 12 geproduceerd, maar week 13 is om en nog steeds geen O2. Week 14 ook moeilijk gaan worden...toch jammer dat de levertijd op het laatste moment met 2-3 weken wordt verlengd.