levertijd veel korter dan gedacht

S-Co-da

Nieuw lid
Ik ben net nieuw op het forum en in mijn eerdere bericht (laatste week december) meldde ik dat ik net mijn Octavia Combi Attractive Business had besteld. Afgelopen zondag reed ik even langs de dealer en zag daar staan een zwart metallic combi in de business-uitvoering met het beige interieur en het privacyglas. Een telefoontje vandaag naar de dealer leverde op dat het inderdaad mijn auto is en aankomende zaterdag wordt auto al geleverd :xyxthumbs: De prognose bij de bestelling was dat de auto pas volgende week geproduceerd zou worden.

Kortom, binnen 7 weken al bij de dealer! Ik kan niet wachten tot het zaterdag is. Als ik de auto heb zal ik er in ieder geval ook foto's plaatsen.
 

Sosh

Lid
Veel plezier met je nieuwe O2. Levertijd is inderdaad erg snel. De mijne is ook eind december of eerste week januari besteld. Hopelijk is die ook eerder klaar als eind maart wat de dealer op gaf.
 
Ik heb mijn O2 op 21-12 besteld en was vorige week bij de dealer. Nu wordt hij klaar gemaakt en a.s. maandag wordt hij afgeleverd. Ik vond dit idd ook al vrij snel.
 
De mijne is vandaag besteld en wordt in week 12 geproduceerd. Volgens de dealer is de auto week 13 klaar voor aflevering. 6 Weekjes is niet te lang :D
 

Sosh

Lid
Hopelijk zit mijn dealer er naast met verwachte levertijd 29 maart. Ik hoop dat mijn O2 er eerder is.

Welke uitvoering heb jij besteld Marcel_Live? Heb je er veel opties op gezet?
 
Hopelijk zit mijn dealer er naast met verwachte levertijd 29 maart. Ik hoop dat mijn O2 er eerder is.

Welke uitvoering heb jij besteld Marcel_Live? Heb je er veel opties op gezet?

Octavia Elegance
Attractive Business, Combi, 1.9 TDi, DSG, Telefoonvoorbereiding, Privacy Glass, Dubbele bodem, Scheidingsnet achter achterbank, Diamond Silver
 

Sosh

Lid
Marcel, nu krijg ik nog meer hoop dat mijn Ambient Attractive Business eerder binnen is. Extra opties kost dus blijkbaar niet meer tijd om te maken...
 

Mischa T

Nieuw lid
Ook de mijne(Elegance Attractive business 1.9tdi combi, black magic pearl, 6 cd wisselaar) is ook twee weken eerder gearriveerd dan verwacht. Mag hem as donderdag ophalen..kan niet wachten...en absoluut nieuwsgierig naar het rijgedrag...ik rijd nl nu een fransoos(peugeot 307SW)...
 

van inkel

Forumguru
Marcel, nu krijg ik nog meer hoop dat mijn Ambient Attractive Business eerder binnen is. Extra opties kost dus blijkbaar niet meer tijd om te maken...

De mijne zou in week 8 geleverd worden, is uiteindelijk week 2 geworden.:cool:. Dus er is hoop, elke week ff bellen met de dealert.
 
de mijne (O2 combi 1.9tdi eleg ab anthracite grey) is door de leasemij op 20-12 besteld.
Productie zou week 8 zijn, is week 6 geworden.
Rekening houdend met de kerst/oud en nieuw (fabrieksluiting??) valt me dat ook niets tegen.

Donderdag ga ik hem (haar??) ophalen waar ik in eerste instantie uit moest gaan van 5 maart :baby012:
 

Han

Lid
Nou, ik ben heel benieuwd wat dit voor mij betekent. Net vorige week besteld, normale leverdatum zou eind april zijn, maar eerder voor mij geen probleem :)
 
Han dat is vreemd. De mijne is afgelopen vrijdag besteld en leverdatum is week 13. Eind april is dan erg laat toch?
 

Han

Lid
nou, de dealer zei dat ik rekening moest houden met 11 weken, maar als de jouwe al in week 13 (=7 weken) geleverd wordt, heb ik goede hoop :)
 
Bovenaan Onderaan