levertijd veel korter dan gedacht

bogey

Nieuw lid
Levertijd Belgie

Hoi,

Ik heb na wat rondzoeken besloten me aan te sluiten bij de skoda rijders en heb besloten om als eerste lease auto een o2 combi te nemen. Ik lees hier nu voortdurend dat de levertijden vaak veel korter zijn dan degene die de dealer opgeeft. Ik vroeg me nu af of dit enkel in Nederland het geval of dat dit ook zo is Belgie. De auto is afgelopen week besteld en de dealer zegt dat de auto pas begin Juni geleverd zal worden.

mvg,

Bogey
 
Dat is een reeele levertijd voor jouw auto. Momenteel zijn de productieweken ietwat opgeschoven ivm de drukte. De korte levertijden zijn helaas op dit moment niet meer echt van toepassing. Volgens de dealer schuiven deze door de drukte met 3 weken op.
 
Gisteren gebeld met de dealer. Auto is in week 14 geproduceerd, maar staat nu te wachten op transport naar Nederland. Week 17 wordt hij hier verwacht en 18 afgeleverd.

Over korte levertijden gesproken...3+ maanden is niet echt kort :(
 
Vandaag de mijne opgehaald en hij is echt supermooi!!!

Cappuchino -> elegance met buissiness pakket erop, doker getinte ramen achter en alles erop en eraan.
Da's effe een andere slag dan mijn oude franse maatje (peut 307).
Blij dat ik nu ECHT kan gaan rijden.

Ik wens iedereen hier net zoveel plezier met zijn nieuwe O2 als ik ga hebben.
Foto's volgen nog wel.
:489:
 

van inkel

Forumguru
Vandaag de mijne opgehaald en hij is echt supermooi!!!

Cappuchino -> elegance met buissiness pakket erop, doker getinte ramen achter en alles erop en eraan.
Da's effe een andere slag dan mijn oude franse maatje (peut 307).
Blij dat ik nu ECHT kan gaan rijden.

Ik wens iedereen hier net zoveel plezier met zijn nieuwe O2 als ik ga hebben.
Foto's volgen nog wel.
:489:

Have fun met je nieuwe auto, en welkom bij de club.:xyxthumbs:
 

Han

Lid
yep, net terug van vakantie een voicemail van Hamers: de auto is gearriveerd en kan ik volgende week vrijdag ophalen (net 2 daagjes na mijn verjaardag :) )
 

vdijk

Lid
yep, net terug van vakantie een voicemail van Hamers: de auto is gearriveerd en kan ik volgende week vrijdag ophalen (net 2 daagjes na mijn verjaardag :) )

misschien is er wel iets te regelen dat je hem op je verjaardag krijgt.

alvast veel plezier met je auto
 
Morgen ga ik m'n nieuwe auto bewonderen bij de dealer. Ik zal meteen wat foto's maken :) 6 Mei aflevering...nog even wachten, maar het einde nadert.
 

Jan_Willem

Nieuw lid
Heeel snel

Ik heb mijn Skoda Octavia half maart besteld, kreeg vandaag (29-04-2008) telefoontje van PON dat de auto net van de vrachtwaren gereden is... 6 weken! Niet verwacht dat mijn hart zo'n sprongetje zou maken; heb toch vaker een leaseauto in ontvangst mogen nemen. :)

Volgende week vrijdag stap ik in mijn gloedjenieuwe Octavia II Combi Elegance Attractive Business 1.9 TDi, Cappuccino, Ivory bekleding met glazen dak, BT carkit en dubbele laadvloer (klinkt als een Transit)...:laugh:

Ik wil er geen wedstrijdje van maken, maar dit lijkt me toch geen fotofinisch :1819:
 

ikke

Lid
goeiemiddag,

ik hoop dat ik hetzelfde mag hebben.

De mijne is 15 maart besteld. En moet momentee met een 1.0 12v corsa rondhollen.

Maar qua confort is dit beter dan de trein maarja het rijd.

Volgens mijn garage zal het eind mei worden.

proficiat met de aanwinst
 
Bovenaan Onderaan