Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toeval, ik was vanmiddag bij de dealer, koffie gedronken, tussen neus en lippen door gevraagd hoe het met de auto staat, en mijn huidige auto laten repareren want remschijven waren op ! Kreeg keurig een V50 mee, 1.8 benzine....gaat niet echt vooruit.:biggthumpdown:
Maar mijn dealer (zit 200 km van mijn huis) heeft een mooie checklist gemaakt en echt alles staat erop wat ik gevraagd heb.
We zien wel in september hoe de auto eruit ziet...
@Blofeld007: Jeetje zeg, da's lang... Ik had 'm een week eerder besteld (rond 15-4) en die was op 10-6 bij de dealer. Uiteindelijk heb ik 'm, wegens vakantie, pas op 25-6 laten uitleveren. Ik rij er dus al twee maanden in.
Mijn dealer gaf ook al aan dat de 'standaard' 12 weken niet gehaald zouden worden. Dat 14-16 waarschijnlijker was. Hierdoor komt ie pas half november. En kan ik pas in januari rijden. Totaal is het dan bijna 6 maanden
Zo, creem... dat belooft niet veel goeds voor mijn bestelling. Ik hoop op 1 september een Combi Elegance 1.2 TSI met DSG-7 te bestellen, maar met jouw indicatie (maar liefst 16 weken) is medio november al lang en breed niet meer in beeld. Dus wordt het (op last van de leasemaatschappij) pas januari 2011. Balen.
Ach, het is niet dat ik in de tussentijd met de bus moet reizen of zo, dus ook tot januari wachten komt vast goed. En misschien kijk ik nog wel of 'n Octavia-klasse voorloopauto een mogelijkheid is, in plaats van de gehuurde Fiesta die ik nu tot m'n beschikking heb (waar overigens niks mis mee is).
En vanaf vrijdag weer een blije 1.2 rijder erbij, regelmatig verras ik nog mensen met de "power" van het kleine krachtpatsertje, ook het verbruik 7,1L 100km = 1 op 14 valt mij nog niet tegen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.