Levertijd Octavia Combi 1.2TSI

Freddy-v

Nieuw lid
Hallo
Eind april heb ik een Octavia Combi Business Elegance 1.2 TSI besteld.
Van de dealer heb ik begrepen dat de levertijd ca. 8-10 weken is.
Ik heb ook al gehoord dat er veel vraag is naar de 1.2 TSI motor waardoor de levertijd wel eens langer zou kunnen zijn.
Heeft iemand van jullie hier misschien meer info over.......???
Fred
 

Roak

Lid
8-10 weken klopt wel,
Ik heb de mijne 20 Feb. besteld en ik kan hem a.s. vrijdag ophalen.
10 weken dus.
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Er kan natuurlijk een hoop veranderd zijn in nog geen maand tijd maar de dealer die de skoda gaat leveren heeft bij mij aangegeven dat 8 weken met nog eens 2 weken voor het leer zeker haalbaar is.

Natuurlijk heb je nooit de zekerheid en gelukkig worden zie niet per luchtpost afgeleverd.
Blijft toch afwachten en ja, die 1.2-tjes doen het goed gezien het financiële voordeel.

Ik weet niet of het mogelijk is om tussentijds even te bellen en te vragen wat de status is van de auto. Zelf denk ik dan gelijk ongeduldig over te komen maar ja, een nieuwe Skoda is natuurlijk niet niks.
 

rweersch

Actief lid
Freddy, ik heb ook een 1.2 TSI Combi besteld rond eind april. De dealer heeft mij hetzelfde verteld: 8-10 weken. Gewoon geduldig afwachten. Als de auto klaar is, zal de dealer je vast wel bellen ;)
 
De mijne is besteld medio februari en zou volgens de laatste berichten (half april) vorige week gemaakt moeten zijn.
Waarschijnlijke aflevering volgende week. Ik heb nog geen andere berichten gehad.

:blush:

Zit me hier vreselijk te beheersen om niet te gaan bellen.
 

frankreinders

Nieuw lid
Offtopic vraag: Ik ben nieuw hier op dit forum, en krijg 9 van de 10 keer het forum verkeerd weergegeven. De nieuwste berichten staan bij mij bovenaan. Ik wil ze gewoon op chronologische volgorde bekijken. Is dit mogelijk?

Gr. Frank
 

ab60

Nieuw lid
de mijne had ik 2 januari besteld. Afgeleverd op 9 april. 14 weekjes dus
combi 1.2tsi brunello rosso 16"
 

bobby45

Actief lid
Hoi ben nw Bob is mijn naam.
de dealer had hem in de showroom dus heb ik die maar genomen 1 week levertijd i.v.m ziekte in de werkplaats.
Octavia Combi 1.2 Ambition Businessline (2010, opties: 16" LM, trekhaak.
licht zilver grijs mooi man
a.s dinsdag op halen
 

Dan the man

Nieuw lid
en Bob - alles erop en eraan ? tevrreden mee na 1 dag ? Ik ga mijne over uurtje halen !!! (1.4 TSI Elegance Business DSG antraciet met 17 inch) Mij benieuwen.
 

Dan the man

Nieuw lid
Hoi Bob - auto in bezit ? Alles naar wens en rijdt lekker ? Ik ga mijne over een uurtje ophalen !!!!! (1.4 TSI business Elegance DSG antraciet - 17 inch Pallas) Mij benieuwen rij al 12 jaar Opel waarvan de laatste 4 jaar een Zafira 2.2 Cosmos zuipschuit (1 op 9)
 
Mijn levertijd wordt uiteindelijk 13 weken.

De auto staat nu al wel bij de dealer, maar het is er erg druk en er staat nog wat in backorder.

Voorlopige leverafspraak: 21 mei.
Maar dan wel gelijk een lang weekeinde om elkaar beter te leren kennen :grin:
 

Dan the man

Nieuw lid
heb er ff snel 2 gemaakt ff kijken hoe dat moet - morgen maak ik er meer
 

Bijlagen

  • IMG_0129[1].jpg
    IMG_0129[1].jpg
    22,2 KB · Weergaven: 100
  • IMG_0130[1].jpg
    IMG_0130[1].jpg
    23,9 KB · Weergaven: 84
Bovenaan Onderaan