Levertijd Octavia Combi 1.2TSI

O2_1.2TSI

Actief lid
Hèhè, poe poe, nou nou...:smirk:
Hij is aangekomen bij de dealer hoor... zoals het nu staat vrijdagmiddag 4 juni ophalen :cheer:
(levertijd dikke 11 weken in totaal dus)
 

Freddy-v

Nieuw lid
Ik heb vandaag bericht van de dealer gehad dat volgens de importeur de auto in week 24 bij de dealer wordt geleverd. 1 of 2 weken later zal ik hem dan toch wel hebben........hoop ik. Kom ik totaal op ca. 9 weken.
 

bobby45

Actief lid
ruilen dealers onderling?

das ook wat gaat dit wel vaker zo???:biggthumpdown::biggthumpdown:

Nee, nog niet.


De Octavia voor u hebben we alleen over kunnen nemen van de collega dealer als we een andere Octavia voor hun terug hadden.
Nu is dat uw 'oude' geworden, maar we kunnen de auto's pas ruilen als die weer klaar is.

U hoort het als het zo ver is.

Groet,

Peter Bijlsma
 

mmarechal

Actief lid
Ik heb vandaag (inmiddels gisteren gezien het tijdstip) mijn O2 opgehaald. Dit was een voorraad auto. Inmiddels is wel gebleken dat auto's weghalen bij andere dealers niet altijd zo makkelijk meer gaat. Maar dit zal denk ik horen bij een merk dat steeds gewilder wordt en dealers het steeds drukker krijgen....
 
Vandaag bericht gehad van Rijk (broekhuis Emmen) dat mijn octavia 1.2 tsi bij PON staat en 16 Juni in de werkplaats in Emmen staat.

De auto is via de leasemij 15/4 besteld. Een levertijd van 9 weken, best netjes lijkt mij.:worshippy:

Nu nog de dagen aftellen tot ik hem op mag halen....:koffie:
 

rweersch

Actief lid
Werd zojuist door de dealer gebeld: de auto is er. Zou volgende week al geleverd kunnen worden, maar die week heb ik zelf al helemaal vol staan, en heb ik geen tijd om de oude in te leveren en de nieuwe te halen. Wordt dus week 25 (maar eigenlijk zou het dus week 24 kunnen zijn). Al met al dus een weekje of 8-9, dus erg snel!
 

rikjan

Lid
Ik ben inmiddels ook door m'n dealer gebeld: de auto ga ik 18 juni ophalen!
Besteld op 14 april, dus 9 weken levertijd.
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Mwa, 14de april is ook voor mij de bestelling de deur uit gegaan echter blijft het erg stil...Zijn er mensen die ook moeten wachten op leer? Hoe dan ook geen melding van Van Kleef op de mobiel, draaiduimen, wil nieuwe auto....kwijl kwijl en ik grijp nog maar een Oxazepammetje..
 
M

melkerbout

Vandaag contact gehad met de dealer. Gevraagd naar de levertijd van mijn 1.2TSI DSG. Helaas heb ik te horen gekregen dat ik rekening moet houden met een levertijd van 12-14 weken. Vanwege de 1.2 en de DSG kan het wel wat langer duren. Jammer hoor, over precies 10 weken ga ik met vakantie naar Frankrijk en had gehoopt met deze wagen te kunnen gaan. Moest ik maar niet op rekenen zei de dealer.
 
Wat vervelend... Mijn auto kan ik morgen ochtend ophalen.
Octavia HB 1.2 TSI DSG Elegance businessline athracite grey :super::super:
 
M

melkerbout

oh beter.
Wens ik je heel veel plezier morgen. Altijd spannend als het dan zover is. Hoe lang heb je moeten wachten?
 

higgy

Forumguru
Wie van jullie met een 1.2 TSI Business Line Elegance woont er in de regio Eindhoven? En indien positief, kan ik een keer een uurtje (samen uiteraard) met je auto rijden? Dat helpt me wellicht in mijn afweging of ik zo'n O2 ga bestellen...
 
M

melkerbout

Zojuist een brief ontvangen van de dealer dat de verwachte leverdatum 10 september is.
Ben benieuwd. Zou dus neerkomen op 12 a 13 weken ongeveer.
 

rweersch

Actief lid
Wie van jullie met een 1.2 TSI Business Line Elegance woont er in de regio Eindhoven? En indien positief, kan ik een keer een uurtje (samen uiteraard) met je auto rijden? Dat helpt me wellicht in mijn afweging of ik zo'n O2 ga bestellen...
Daar hebben ze toch al iets voor? Wacht even, ik kan er niet op komen.... *denk denk denk* . O ja, dat heet toch een "testrit" of "proefrit", die kun je bij elke dealer aanvragen :D
 
Ook voor mij geldt;

eind april besteld, verwachte levertijd half juli

Combi 1.2 TSI DSG Businessline Elegance met als opties schuif/kanteldak en metallic kleur grijs.

Dus nog even volhouden, ze komen eraan :-)

Gr,

Tom Boere
 

Freddy-v

Nieuw lid
Nou het is zover.
Morgen kan ik hem halen bij de dealer.
UIteindelijk ca. 8 a 9 weken moeten wachten. Viel dus uiteindelijk mee.

Morgen dus : Octavia 2 1.2 TSI Elegance Business Line

Jippie
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Auto staat klaar....ZzzzZZzzzz

Ja ja, de auto staat in Dord maar.....
Er was onduidelijkheid omtrent het leer, terwijl ik duidelijk heb aangegeven, een link naar een auto met leerkleur heb gemaild echter als men de mail niet leest en niet belt dan betekent dat gewoon 2 weken extra wachten voor de klant.

Maar goed, voor ieder die nog zit te wachten op een auto en extra accessoires heeft besteld...BEL met de dealer en houdt contact! Zeer belangrijk kennelijk.

Besteld 14 april, leverdatum nu 5 juli... Kleine 12 weken, hiephoi.
Vakantie ook verzet om het feest compleet te maken...
 
Bovenaan Onderaan