Levertijd Octavia Combi 1.2TSI

Wasmachineman

Forumguru
:ot: Toeval, ik was vanmiddag bij de dealer, koffie gedronken, tussen neus en lippen door gevraagd hoe het met de auto staat, en mijn huidige auto laten repareren want remschijven waren op ! Kreeg keurig een V50 mee, 1.8 benzine....gaat niet echt vooruit.:biggthumpdown:
Maar mijn dealer (zit 200 km van mijn huis) heeft een mooie checklist gemaakt en echt alles staat erop wat ik gevraagd heb.
We zien wel in september hoe de auto eruit ziet...:D
 
Zo mannen, vandaag opgehaald, vanaf eind april dus een kleine 12 wkn, incl aflevering, het rijdt heeerlijk :-)

Gr,

Tom Boere
 

Blofeld007

Nieuw lid
Nieuwe Octavia Combi Business Ambition 1.2TSI besteld op 21 April.....
Nog altijd niets bij dealer.....

mijn 3mnd zijn er al 4 ondertussen.....

wachten het maar af....
 
Zou eens informeren bij de dealer, de mijne is echt pas eind april besteld, en ik rij al zo'n kleine 4 wkn.......

Gr,

Tom
 

rweersch

Actief lid
@Blofeld007: Jeetje zeg, da's lang... Ik had 'm een week eerder besteld (rond 15-4) en die was op 10-6 bij de dealer. Uiteindelijk heb ik 'm, wegens vakantie, pas op 25-6 laten uitleveren. Ik rij er dus al twee maanden in.
 

Blofeld007

Nieuw lid
Had al geinformeerd bij de dealer, zou week 33 in productie staan......

Volgens mij vergeten te bestellen, of de dealer had een verkeerde besteld, en daarna alsnog de juiste besteld....

Dat geven ze niet toe denk ik....

antwoord dealer: fabriek heeft teveel bestellingen 1.2 gekregen in een korte tijd, dus lange(re) wacht(lever)tijden...
 

Darkside

Forumguru
Mijn dealer gaf ook al aan dat de 'standaard' 12 weken niet gehaald zouden worden. Dat 14-16 waarschijnlijker was. Hierdoor komt ie pas half november. En kan ik pas in januari rijden. Totaal is het dan bijna 6 maanden :(
 
Ik heb 'mijn' Octavia Combi 1.2 TSI DSG-7 nog niet besteld, maar de dealer vertelde een week of twee geleden al dat de levertijd 10 tot 12 weken is:

- Standaard levertijd: 4 weken
- Voor 1.2 TSI in combinatie met de DSG-7: 4 weken extra
- Voor lederen bekleding na productie: 2 weken extra
 

deusjevo

Forumguru
Volgens leasemaatschappij 14 augustus besteld en 14 october levering...:icon_smile_question

Vast een standaard briefje geweest :uitlachen:
 
Zo, creem... dat belooft niet veel goeds voor mijn bestelling. Ik hoop op 1 september een Combi Elegance 1.2 TSI met DSG-7 te bestellen, maar met jouw indicatie (maar liefst 16 weken) is medio november al lang en breed niet meer in beeld. Dus wordt het (op last van de leasemaatschappij) pas januari 2011. Balen.
 

creem

Nieuw lid
Tja helaas, ik kan er niet meer van maken. Navraag vorige week leerde mij dat de wagen in week 40 over de productieband gaat.

Overigens zit er wel een schuifdak in, maar dat zou volgens de dealer niet de reden zijn. Dat lag aan de populariteit van de 1.2 TSI'tjes.
 

Darkside

Forumguru
Tja mijne is een maand later besteld.
alleen een wonder kan nog voorkomen dat het een nieuwjaarsgeschenk word.

ach..we wachten (en wachten en wachten) gewoon af.
 
Ach, het is niet dat ik in de tussentijd met de bus moet reizen of zo, dus ook tot januari wachten komt vast goed. En misschien kijk ik nog wel of 'n Octavia-klasse voorloopauto een mogelijkheid is, in plaats van de gehuurde Fiesta die ik nu tot m'n beschikking heb (waar overigens niks mis mee is).
 
En vanaf vrijdag weer een blije 1.2 rijder erbij, regelmatig verras ik nog mensen met de "power" van het kleine krachtpatsertje, ook het verbruik 7,1L 100km = 1 op 14 valt mij nog niet tegen...

Gr,

Tom
 

bobby45

Actief lid
Bij welke snelheid:koffie: is dat verbruik

Mijn 1.4 tsi doet 1 op 15 bij normaal , das 100 km /u , op de N33

toch gaat hij eer daags op gas:super:
 
Bovenaan Onderaan