Levertijd Octavia 3

Pipske

Lid
Ik heb mijn skoda besteld in Destelbergen bij debersaques.
Hoop enkel dat de levertermijn nie te ver vooruitgeschoven wordt. :dankje:
 

FLASH

Nieuw lid
Ik snap helemaal niets van lange levertijden. Eind januari een Greenline Businessline Combi besteld. Levering eind april, begin mei. Was vandaag bij de dealer voor onderhoud van mijn huidige Octavia, wat denk je? Was de nieuwe net binnen gekomen.... trekhaak eronder zetten en vanaf 1e week april heb ik hem. TOP!!!
 

petertje1970

Actief lid
Vandaag de dealer gesproken. Besteld eind januari 1e verwachting half maart daarna half mei nu week 25 Ja Pon heeft het keurig geregeld. De dealer melde me dat Pon extra Greenline produktie plekken gereserveerd heeft maar nooit verwacht dat de andere type's ook zo goed zouden lopen. Nou de rest weten we en Pon kan geen plekken omzetten vandaar dat de Greenline zo snel binnen is en de rest week of 20 kan wachten
 

Zirx

Lid
Waarom zou de levering eerder kunnen worden?
Krijg je nu voorrang omdat je géén Greenline hebt besteld?

Nee nu inmiddels niet meer. Toen de garage belde om de bestelling definitief te maken werd er gezegd dat ze nu een gemiddelde levertermijn van de Greenlines aanhouden, omdat deze langer zou zijn dan de benzinemodellen.
Nu is het juist omgekeerd. Er wordt overigens ook niet op m'n email gereageerd.
 

Izonix

Nieuw lid
Vorige week een OC EBL 1.2TSI besteld. Verwachte levertermijn: 6 to 8 weken! Gezien de reacties in deze thread, lijkt me dat wel heel erg ambitieus...
 
D

Deleted member 12693

Vorige week een OC EBL 1.2TSI besteld. Verwachte levertermijn: 6 to 8 weken! Gezien de reacties in deze thread, lijkt me dat wel heel erg ambitieus...

Bekijk het positief, misschien zijn ze hun productie achterstand wel aan het inhalen...... :-)
 

Dennis1973

Nieuw lid
In week 6 heb ik de Octavia Combi 1.2TSI BSN met 17 inch Teron velgen en chroom pakket besteld, levertijd 10 weken. Gisteren door de dealer gebeld wordt week 20.
 
Laatst bewerkt:
@Pipske mijn auto zou ook half mei geleverd worden (productie week 16) maar de auto is inmiddels al gearriveerd bij Pon in Leusden. Dus hopelijk rijd ik al binnen nu en 2 weken.
 

Gieliovd

Forumguru
Levertijden daar gelaten...

Ik moet zeggen: die O3's (combi en HB) lijken wel als paddestoelen uit de grond te komen joh!!

Maanden was ik de enige hier in mijn omgeving en ook andere trajecten die ik geregeld rij (tussen Utrecht, Haarlem en Rotterdam)...

Ik kan nu geen rit meer maken of ik zie meerdere O3's.

Fascinerend..
 
Bovenaan Onderaan