Levertijd Octavia 3

Pipske

Lid
Vandaag gebeld naar de garage en mijn combi zou 3 juni in Brussel aankomen. Is blijkbaar al bevestigd. Auto was besteld 31/01 en zal ik dus hebben 10/06. Goeie 4 maanden dus :-)
 

Richard_Z

Nieuw lid
Goedenavond allemaal,

Ik heb mij recent als nieuw lid aangemeld omdat ik als nieuwe leaseauto en O3 Combi GL BL heb uitgezocht. De dealer heeft vorige week de opdracht ontvangen van de leasemaatschappij en inmiddels heeft de leasemaatschappij een verwachte leverdatum ontvangen van de dealer, levering in de week van 12 september, vooralsnog, ik ga alvast uit van 12 oktober.

Momenteel rij ik in een Seat Ibiza, dus ik kan niet wachten tot hij komt.
 
Laatst bewerkt:

TL@

Forumguru
Goedenavond allemaal,

Ik heb mij recent als nieuw lid aangemeld omdat ik als nieuwe leaseauto en O3 Combi GL BL heb uitgezocht. De dealer heeft vorige week de opdracht ontvangen van de leasemaatschappij en inmiddels heeft de leasemaatschappij een verwachte leverdatum ontvangen van de dealer, levering in de week van 12 september, vooralsnog, ik ga alvast uit van 12 oktober.

Momenteel rij ik in een Seat Ibiza, dus ik kan niet wachten tot hij komt.

Gelukzak, ik moet nog wachten tot eind november :thumbsdown:
 
D

Deleted member 12693

Deze week heb ik nog contact gehad met de dealer.
Helaas slecht nieuws over de levering; twee weken vertraging..... productie week 30, levering week 32 (besteld week 12).
De productiedatum is nog steeds niet definitief, dus het kan nog wijzigen.
 
Na zes maanden eindelijk in ontvangst genomen. Maar het is het wachten meer dan waard! Rijdt echt super! Heel anders dan mijn beide O2's
 

lada44

Lid
Vandaag is mijn O3 combi GL BL besteld via de leasemij. Nog geen definitieve week, maar er wordt nu uitgegaan van week 40 minimaal. Dusss. Jammer, want ik zou in week 38 kunnen rijden want dan loopt mn leasecontract van mijn (inderdaad) Peugeot af.
 

widojo

Actief lid
Week 14 is mijn O3 combi 1.2 DSG EBL (zwart, ivory interieur) besteld. Gepland was levering week 28 maar tot nu toe is er geen levertijd bekend.
Na alle berichten hier ben ik heel benieuwd wat de leverdatum gaat worden.
 

Izonix

Nieuw lid
Vorige week een OC EBL 1.2TSI besteld. Verwachte levertermijn: 6 to 8 weken! Gezien de reacties in deze thread, lijkt me dat wel heel erg ambitieus...
Zoals ik al zei, een tikkie ambitieus. Maar de kogel is door de kerk! Morgen wordt ie geleverd:

Besteld: week 11
Productie: week 22
Levering: Week 24

Dat is dan wel op vrijdag de 13e... :lezen:
 

Sander1974

Nieuw lid
week 23 besteld bij de leasemaatschappij, greenline business moon white , leer, 17inch .. verwacht bij de dealer week 43...
ik vind alles best als ie er maar voor 01-01-2015 op kenreken staat..
 
Bovenaan Onderaan