Levertijd Octavia 3

Joske

Forumguru
dan moet ik eens gaan horen wanneer die RS van jou geleverd wordt.. dan kan ik al eens gaan spieken op de parking :D ;)
 

hmolenaar32

Nieuw lid
Mijn octavia combi 1.6 tdi met dsg is besteld in januari, zou afgeleverd worden 16 mei als mijn oude auto uit de lease moet en helaas is de levertijd niet haalbaar, zal in totaal op zon 20 weken of zelfs langer uitkomen ! Mag in Mei weer even bellen om te zien of ie dan echt gepland is want dat doen ze pas 3 weken van tevoren werd mij verteld. Besteld in Barendrecht overigens.

Configuratie, Elegance BU line, glazen dak, DSG, afneembare trekhaak, kleur zwart en verder zit alles er al op dat ik wilde hebben :-)
 
Laatst bewerkt:

wvl

Nieuw lid
De Octavia 1.4 TSI Eleg. Business combi DSG besteld op 10-01-14, eerste geplande leverdatum op 24-03-2014, helaas! 1 week voor deze datum een bericht dat het 16-05-2014 word, en inmiddels al bericht gehad dat het de 2e week juni word. toch een levertijd van 6 maanden! ben benieuwd of hij dan echt geleverd gaat worden.
 

pajenova

Nieuw lid
Het kan dus duidelijk wel. Besteld op 27 januari en 3 april toegekomen. Was belooft voor juni/juli.

GWCUz6e.png
 

2miel

Nieuw lid
Na 5 1/2 maand (bestelling begin Nov 13) kan ik eindelijk mijn rs-je oppikken vrijdag. Ben beniewd.
 
Bovenaan Onderaan