Levertijd Octavia 3

Pffff wat een luxe zeg, die korte levertijden. De mijne wordt, na 28 weken wachten, volgende week gebouwd. De verwachting is dan dat ik er over 5 weken in rijdt, dus in week 13. De totale levertijd komt daarmee op 33 weken.

Duurt het dan nog 4 weken voordat hij klaar is na de productie?
 

Frenk21

Forumguru
Mijn RScombi is besteld 4 oktober, levering nu week14/15. Dus bijna 30 weken en een sorry van de dealer.helaas geen compensatie vanuit PON of de dealer
 

bonyuri

Actief lid
Twee weken voor transport naar Pon, dan een week voor transport naar de dealer en dan nog heen en weer naar de leder inbouwer
Mijn auto was op een vrijdag bij PON en de dinsdag daarna bij de dealer.
Kan dus makkelijker korter.
Volgens mij mag hij maximaal een week bij PON staan...
Daarna inderdaad leer en andere opties, dat verschilt uiteraard.
 

Zirx

Lid
Ik heb eergisteren ook de bestelbevestiging ontvangen! Eerste prognose is levering ergens in juni.

Dit zou eerder kunnen worden omdat ik geen greenline besteld heb.
Laten we het hopen.
 

hans61

Nieuw lid
:yeehaa:Gisteren bij de dealer geweest en afspraak gemaakt wanneer ik de O3 kan ophalen.
Volgende week vrijdag is het dan zover om 15,00 uur staat die gereed om mee te nemen.
 

NewO3

Forumguru
Ik ga volgende maand een 1.6TDI Greenline BL Rio red bestellen. Met zogenaamd 'black pack', zwarte grill rand, zwarte spiegels, zwarte dakrails en zwarte Turini velgen. Althans als ik die 18 inch erdoor krijg bij de LM ivm 14 % geneuzel. 17 inch vind ik ook nog wel acceptabel maar 16 inch beetje jammer voor dit stoere groentje
 

hejehari

Nieuw lid
besteld week 51, vandaag gebeld dat de auto bij de dealer is, gaat nog een weekje overheen. Levertijd 13 weken... metal grey!
 
D

Deleted member 12693

Ik heb eergisteren ook de bestelbevestiging ontvangen! Eerste prognose is levering ergens in juni.

Dit zou eerder kunnen worden omdat ik geen greenline besteld heb.
Laten we het hopen.

Waarom zou de levering eerder kunnen worden?
Krijg je nu voorrang omdat je géén Greenline hebt besteld?
 

Pipske

Lid
Als nieuw lid wil ik met mijn eerste reactie meedelen dat mijn O3 wordt verwacht midden mei. Metal grey, besteld eind januari.
Reken niet met weken ;)

Gr. Van een nieuw lid
 
Bovenaan Onderaan